Τοπικές Ειδήσεις

«Φυτοζωούν» στη Ρόδο όλες οι επιχειρήσεις εστίασης

Μείωση από 20% έως 50% παρουσιάζουν οι τζίροι των επιχειρήσεων εστίασης στη Ρόδο, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου «Η Πρωτοπορία», Γιάννη Κλούβα. Η τρέχουσα τουριστική σεζόν αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολη για τις ταβέρνες και τα εστιατόρια που την «χρεώνουν» στο all inclusive και στη χαμηλή ποιότητα των επισκεπτών.
«H φετινή σεζόν είναι από τις πιο δύσκολες που έχει βιώσει ο κλάδος της εστίασης. Οι εισπράξεις παρουσιάζουν μείωση από 20% έως 50%. Τα μέλη μας αναστενάζουν. Μπορεί ένα εστιατόριο να δουλέψει μία μέρα πολύ καλά και τις επόμενες να φυτοζωεί. Όπως αντιλαμβάνεστε, έτσι δεν μπορεί κανείς να τα βγάλει πέρα. Δυστυχώς το all inclusive και η χαμηλή ποιότητα του πελάτη έχουν άμεσο αντίκτυπο στην αγορά», δήλωσε ο κ. Κλούβας σημειώνοντας ότι ακόμη και κατά τη διάρκεια της σεζόν κάποια εστιατόρια έχουν κλείσει ή βρίσκονται στα πρόθυρα του λουκέτου:
«Η πίτσα έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση. Είναι το οικονομικότερο είδος που διαθέτει μία επιχείρηση εστίασης και που μοιράζεται διά του τέσσερα! Δεν υπάρχει καμία δόση υπερβολής σε όλα αυτά, πιστέψτε με! Προφανώς και υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις εστίασης σε κεντρικά σημεία που δουλεύουν καλύτερα από τα υπόλοιπα. Πρόκειται όμως για γενικό φαινόμενο. Η συνολική εικόνα διαφέρει πολύ. Υπάρχουν εστιατόρια που κλείνουν μεσούσης της σεζόν και που είναι ήδη κλειστά χωρίς να το έχουν συνειδητοποιήσει οι ιδιοκτήτες τους. Ειδικά στα χωριά, είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Όταν τα λειτουργικά κόστη και η φορολογία είναι στα ύψη, πώς μπορεί να επιβιώσει μία επιχείρηση τη στιγμή που οι τζίροι της δεν επαρκούν να καλύψουν τα έξοδα»;
Με στόχο την ενίσχυση του κλάδου και την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας, το Σωματείο Εστιατόρων Ρόδου «Η Πρωτοπορία» προέβη στην παραγωγή ενός καλαίσθητου βίντεο. Σε αυτό παρουσιάζονται οι επιχειρήσεις μέλη του Σωματείου, διάφορα τοπικά πιάτα, ενώ διαφημίζεται παράλληλα ο προορισμός με εντυπωσιακά πλάνα από τις παραλίες και διάφορα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος. Το βίντεο πρόκειται να προβληθεί στις τουριστικές εκθέσεις και να διοχετευτεί μέσω των τουριστικών γραφείων του εξωτερικού.
«Η πρωτοβουλία αυτή του Σωματείου μας αποσκοπεί προφανώς στην προβολή και διαφήμιση των εστιατορίων μελών μας. Από την άλλη στοχεύει στην ανάδειξη της τοπικής μας γαστρονομίας. Έχουμε μία πλούσια κουζίνα που θέλουμε να ανακαλύπτουν οι επισκέπτες του νησιού. Οι εστιάτορες δεν θέλουμε να προσφέρουμε πίτσες και μακαρονάδες. Δεν πρόκειται για ελληνικά πιάτα! Όμως αυτά έχουν ζήτηση… Έχει γίνει λοιπόν μία ποιοτική δουλειά, με εντυπωσιακά πλάνα από το νησί, τα εστιατόρια και τα διάφορα τοπικά πιάτα για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον τους κόσμου, να τους κάνουμε να θέλουν να ανακαλύψουν τη γαστρονομία μας που είναι άλλωστε μέρος της κουλτούρας μας», τόνισε ο κ. Κλούβας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Γεώργιος Νίκας    05.08.2019 01:00

    Ας μάθουν πρώτα να φτιάχνουν φαγητά που να τρώγονται, γιατί έχω πάει κ ούτε το απλό σουβλάκι δεν τρωγόταν κ ακριβές τιμές παρά του ότι πήγα off season

Σχολιασμός άρθρου