Επιστολή της ΝΟΔΕ στον Πρωθυπουργό: Aπαιτούμε το κοινωνικό μέρισμα που μας αναλογεί ως νησιώτες
ΝΟΔΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ- ΠΡΟΣ: Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας κ. Αντώνη Σαμαρά Κοινοποίηση Προς: Τον Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. κ. Ανδρέα Παπαμιμίκο Τον Γραμματέα του Οργανωτικού της Ν.Δ. ...

.gif)














