Τηλεργασία στο Δημόσιο μελετά το υπ. Εργασίας λόγω κοροναϊού
Το ενδεχόμενο να ξεκινήσουν να εργάζονται με τηλεργασία οι δημόσιοι υπάλληλοι, στα πλαίσια προληπτικών μέτρων για την εξάπλωση του κοροναϊού μελετά το υπουργείο Εργασίας. Όπως αποκάλυψε ο ...
.gif)















