Σε κατάσταση συναγερμού επιπέδου 1 η Βουλή λόγω κοροναϊού
Σε κατάσταση συναγερμού επιπέδου 1 με ανώτατο όριο το 5, βρίσκεται η Βουλή και ταυτόχρονα παίρνει δραστικά προληπτικά μέτρα λόγω της επιδημίας του κοροναϊού, τόσο για λόγους αυτοπροστασίας όσο ...

.gif)














