Ανεβαίνει η στάθμη του νερού στο ποτάμι της Ιαλυσού – Οδηγούς από τα αυτοκίνητα τους απεγκλώβισε η Πυροσβεστική
Επί ποδός είναι όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες στη Ρόδο, για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα αό την κακοκαιρία που κάνει αισθητή την παρουσία της από το πρωί.Όπως φαίνεται ήδη έχει ανέβει η στάθμη ...


.gif)













