Μήνυμα του Βουλευτή Δωδεκανήσου Βασ. Υψηλάντη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
“Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δωδεκανήσου, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, καλή χρόνια με υγεία, δύναμη και ...
.gif)















