Ευχαριστήριο Δημαρχου Η.Ν. Κάσου για την οργανωση της Πρωτοχρονιάτικης Εκδήλωσης
Μετά την ολοκλήρωση της πρωτοχρονιάτικης εκδήλωσης του Δήμου της Η.Ν. Κάσου στην οποία συμμετείχαν γύρω στους 200 συμπατριώτες μας ,αφού ευχηθούμε για μια ακόμα φορά καλή δημιουργική χρονιά με ...


.gif)













