Μάχη με την επιβίωση δίνουν από την Δευτέρα δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης καθώς μετά από έξι μήνες αναγκαστικού “λουκέτου” λόγω των περιοριστικών μέτρων αναζητούν βηματισμό μέσα σε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο. Ακόμα και έτσι όμως, είναι προφανές πως στον κλάδο υπάρχουν πλέον δύο “ταχύτητες”: εκείνοι που έχουν την δυνατότητα να βγάλουν τα “τραπεζάκια έξω” και να λειτουργήσουν, έστω και με τους περιοριστικούς κανόνες των έξι ατόμων ανά τραπέζι και προς το παρόν, χωρίς μουσική, και εκείνοι που δεν διαθέτουν εξωτερικούς χώρους. για ένα στα πέντε καταστήματα εστίασης από τις 82 χιλιάδες επιχειρήσεις του κλάδου δεν ήταν μέρα γιορτής Για δε τα μπαρ και τα κέντρα διασκέδασης η επιστροφή στην κανονικότητα αναβάλλεται…
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














