Στο μήνυμα του για την εορτή των Χριστουγέννων ο βουλευτής της ΝΔ κ. Βασίλης Υψηλάντης αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητές και Αγαπητοί Συμπατριώτες,
Η Γέννηση του Χριστού ορίζει την αγάπη, την ταπεινότητα και τη συγχώρεση ως θεμέλια της ανθρώπινης συμβίωσης, καλώντας μας να στραφούμε, ο ένας προς τον άλλον, με κατανόηση, αλληλεγγύη και πίστη στο καλό.
Τα Χριστούγεννα μας θυμίζουν ότι το φως γεννιέται μέσα στο σκοτάδι και η ελπίδα μέσα στη δοκιμασία.
Αυτές τις ημέρες ας κρατήσουμε ζωντανές τις αξίες που μας χαρακτηρίζουν, την ανθρωπιά, τη φροντίδα για τον διπλανό μας, τον σεβασμό και την αλληλεγγύη .
Από καρδιάς, εύχομαι Καλά Χριστούγεννα, σε κάθε Δωδεκανήσια και Δωδεκανήσιο, στα νησιά μας και όπου γης, αλλά και στους ναυτικούς μας, που η μεγάλη αυτή ημέρα, τους βρίσκει σε μακρινά λιμάνια.
Η γέννηση του Χριστού ας φέρει σε όλους μας υγεία και φώτιση και η νέα χρονιά ευτυχία, αγάπη και ενότητα.
Με πατριωτικούς χαιρετισμούς
Βασίλης Α. Υψηλάντης
Κοσμήτορας της Βουλής
Πρόεδρος Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής
Βουλευτής Δωδεκανήσου»
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)
















ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ