Την παραίτησή της στον Κυριάκο Μητσοτάκη υπέβαλε το απόγευμα της Παρασκευής (6/6) η γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας, Μαρία Συρεγγέλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες η παραίτηση της κ. Συρεγγέλα για προσωπικούς λόγους ήταν αναμενόμενη και είχε δρομολογηθεί από τον Μάρτιο, αλλά πήγε λίγο πίσω χρονικά. Η παραίτηση θα ανακοινωθεί επισήμως το Σάββατο.
Στις 20 Νοεμβρίου 2023, έπειτα από πρόταση του πρωθυπουργού και πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας εξελέγη Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής.
Πηγή: skai.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














