Τις ευχαριστίες του προς την Ένωση Καλυμνίων Αττικής εξέφρασε ο δήμαρχος του νησιού για την επιτυχημένη παρουσία στη Διεθνή Έκθεση “ Green Expo 2025” με επιστολή του.
Ο δήμαρχος της Καλύμνου τόνισε πως στο επίκεντρο της πολιτικής του είναι και οι απόδημοι.
Η επιστολή έχει ως εξής:




Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















