Το διαβάζεις και θεωρείς πως είναι fake news. Λες, δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό και σπεύδεις στην σελίδα του Υπουργείου Μεταφορών, για να επιβεβαιώσει το απίστευτο: πως ο νέος κανονισμός δικαιωμάτων των επιβατών ΜΜΕ «επιτρέπει την εξαίρεση επιβίβαση» σε ΑμΕΑ σε ΜΜΜ και τα ΚΤΕΛ «σε περίπτωση που αυτό δεν είναι ασφαλές και λειτουργικά εφικτό, στις περιπτώσεις όπου ο σχεδιασμός του οχήματος ή η υποδομή, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων λεωφορείων και των τερματικών σταθμών ή χώρων αφετηρίας και προκειμένου οι μεταφορείς να συμμορφωθούν προς τις ισχύουσες απαιτήσεις ασφαλείας που ορίζει το διεθνές, ενωσιακό ή εθνικό δίκαιο και τις απαιτήσεις υγείας και ασφαλείας που ορίζουν οι αρμόδιες αρχές» Και για να δικαιολογήσει την απαράδεκτη απόφασή του, συμπληρώνει πως «ο νέος Κανονισμός φροντίζει ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των επιβατών και δη των ατόμων με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα». Πάντως έχει μια λογική…δεν σε βαζω μέσα γιατί προφανώς κινδυνεύω με τα άθλια μέσα να σε σκοτώσω. Σοβαρά τώρα, είναι προφανές, πως η σωματική ακεραιότητα των ατόμων με αναπηρία, όπως και κάθε επιβάτη, δεν θα πρέπει να μπαίνει σε κίνδυνο κατά τη μετακίνησή τους. Αυτό όμως, δεν πρέπει να γίνεται μέσω του «κατ’ εξαίρεση» αποκλεισμού τους από τα μέσα μεταφοράς, αλλά μέσω της μετατροπής του συνόλου των μέσων μεταφοράς σε πλήρως προσβάσιμα προς όλους.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














