Για να αποκτήσει η πόλη μας ένα πιο ανθρώπινο, λειτουργικό και φιλικό πρόσωπο πρέπει να σεβαστούμε ο ένας τον άλλο. Η στάθμευση επί του του πεζοδρομίου ή επί της ράμπας, συρρικνώνουν σημαντικά το χώρο που αντιστοιχεί στους πεζούς καθιστώντας τον μη λειτουργικό και ενίοτε απροσπέλαστο. Επίσης, αναγκάζουν τα άτομα με κινητικά προβλήματα να συνοδεύονται από κάποιο συγγενικό ή φιλικό τους πρόσωπο, στερώντας τους έτσι τη δυνατότητα να κινηθούν αυτόνομα, ενώ απαγορευτική και επικίνδυνη είναι η διέλευση με ένα καρότσι μωρού.
Η τυχαία αποτύπωση παράνομης στάθμευσης προκαλεί θλίψη.
Οφείλουμε να προστατεύσουμε το δημόσιο χώρο, άλλωστε ο σεβασμός στους πεζούς και στις ευάλωτες ομάδες πληθυσμού είναι πολιτισμός.
Μιχαήλ Μαντικός -Σύμβουλος Δημάρχου Δήμου Ρόδου επί θεμάτων Πολιτικής Προστασίας
– Σύμβουλος Κοινότητας Ρόδου
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















