Αθλητικά

Α. Σ. Ρόδος: «Ευχαριστούμε τον πρόεδρο»

ΡΟΔΟΣ

Οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο του Α.Σ. Ρόδος, εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία ευχαριστούν τον πρόεδρο και το Δ.Σ. του συλλόγου, οι οποίοι προκατέβαλλαν χρήματα στο ποδοσφαιρικό τμήμα ενόψει Πάσχα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Εμείς οι ποδοσφαιριστές της Ρόδου και το προπονητικό επιτελείο, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο μας κ. Μαρτίνη ,την διοίκηση της ομάδος μας, που σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς προέβησαν σε μια κίνηση ανθρωπιάς προκαταβάλλοντας στο ποδοσφαιρικό τμήμα χρήματα γι’ αυτές της άγιες μέρες δείχνοντας το κοινωνικό και ανθρώπινο χαρακτήρα τους.
Οι παίκτες της Ρόδου από την πλευρά μας, ευχόμαστε καλή Ανάσταση, υγεία σε όλο τον κόσμο και να επιστρέψουμε όλοι υγιείς στην ποδοσφαιρική μας καθημερινότητα, ολοκληρώνοντας την χρόνια πετυχαίνοντας τον αρχικό μας στόχο, που δεν είναι άλλος πέρα από την άνοδο.
Ο κόσμος της Ρόδου να ξέρει πώς έρχονται τα καλύτερα!».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.