“Έναν μήνα μετά την τεράστια καταστροφή στο Μάτι, η Κυβέρνηση επιχείρησε να μιλήσει περισσότερο για όσα “θα” κάνει”, αναφέρει η ΝΔ
Ελλιπή χαρακτηρίζει την κυβερνητική ανακοίνωση για τα όσα έγιναν στον ένα μήνα που μεσολάβησε από την φονική φωτιά η αξιωματική αντιπολίτευση ζητώντας απαντήσεις.
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Έναν μήνα μετά την τεράστια καταστροφή στο Μάτι, η Κυβέρνηση επιχείρησε να μιλήσει περισσότερο για όσα “θα” κάνει για την ανακούφιση όσων επλήγησαν από την εθνική τραγωδία της 23ης Ιουλίου 2018. Δυστυχώς, η ανακοίνωση της είναι τουλάχιστον ελλιπής αφού δεν δίνει απαντήσεις στα πλέον καίρια ερωτήματα τα οποία απασχολούν τους κατοίκους που προσπαθούν να ξαναστήσουν τη ζωή τους. Η Νέα Δημοκρατία τα θέτει εκ νέου και θα επιμείνει σε αυτά μέχρι να λάβει πειστικές απαντήσεις:
1) Πόσοι δικαιούχοι έλαβαν, μέχρι χθες, ένα μήνα μετά την εθνική τραγωδία, τα επιδόματα άμεσων βιοτικών αναγκών και αντικατάστασης οικοσκευής;
2) Είναι ασφαλές το περιβάλλον ώστε να διαμένουν στην περιοχή οι κάτοικοι ή υπάρχει πρόβλημα με τους ατμοσφαιρικούς ρύπους και την ποιότητα του εδάφους;
3) Υπάρχει συγκροτημένο σχέδιο για την αφαίρεση του αμιάντου που έχει χρησιμοποιηθεί εκτεταμένα ως οικοδομικό υλικό στην περιοχή; Έχουν ενημερωθεί αρμοδίως οι κάτοικοι για τον τρόπο διαχείρισης του στις ιδιοκτησίες τους;
Αντί να αλληλοσυγχαίρονται στα αποκαΐδια οι συναρμόδιοι Υπουργοί της Κυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου, ας δώσουν, σήμερα έστω, ξεκάθαρες απαντήσεις. Άλλωστε οι ευθύνες τους για την εθνική τραγωδία της 23ης Ιουλίου δεν παραγράφονται και δεν λησμονούνται».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















