Cyber Sex μαθήτριας με καθηγητή στο Facebook!!

Η περίοδος της εφηβείας είναι περίοδος πειραματισμού, ερωτικής ανάπτυξης και αναζήτησης ταυτότητας. Στην εφηβεία τα κορίτσια ΅ειδωλοποιούν’ ό,τι τους προκαλεί θαυμασμό. Ο καθηγητής του σχολείου, είναι εύκολο μέσο και αντικείμενο της επιθυμίας τους για να ερωτευθούν. Αυτή η επιθυμία τους δημιουργεί μια μυθοποίηση των γνώσεών του, της εξουσίας του και περιίπταται μια ρομαντική διάθεση.
Στη φάση αυτής της σεξουαλικής αναζήτησης, αλλά και αργότερα, οι καθηγητές για τις μαθήτριες γίνονται τα αντικείμενα του πόθου τους. Η αίσθηση του θαυμασμού, η δυναμική και η παρουσία τους γεννούν το σκίρτημα το οποίο εξελίσσεται σε φαντασίωση και ίσως σε ερωτικό παραλήρημα. Ο καθηγητής, που λειτουργεί, ως μέντορας γίνεται αντικείμενο πόθου, προσδιορίζει και γοητεύει.
Όλοι οι άνθρωποι, έτσι και οι καθηγητές γοητεύονται και κολακεύονται από το ενδιαφέρον της μαθήτριας. Ανάλογα με την ωριμότητα, τις εμπειρίες ζωής, την προσωπικότητα, τις ανάγκες και τα τεκμαινόμενα σε εκείνη την χρονική στιγμή της ζωής του, ο καθηγητής αντιδρά με διαφορετικούς τρόπους, συχνά εξαιρετικά δυσάρεστους, όπως αποκαλύπτει σήμερα η “δ”.
Ο σχολικός απαγορευμένος έρωτας υμνήθηκε μέσα από ταινίες. Ποιος θα ξεχάσει την κινηματογραφική κωμωδία «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο», της εθνικής μας σταρ Αλίκης Βουγιουκλάκη που «χάρισε» δροσιά και χαμόγελα με τον απαγορευμένο της έρωτα, όταν στο αριστοκρατικό κολέγιο, όπου φοιτούσε, ανέλαβε καθήκοντα ο νέος και γοητευτικός καθηγητής της Φιλολογίας, Δημήτρης Παπαμιχαήλ;
Προσφιλές θέμα λίγα χρόνια πριν, μέσα από την τηλεοπτική σειρά «θα βρεις το δάσκαλό σου». Η Μαρίζα, ένα πλουσιοκόριτσο, μαθήτρια της Γ’ Λυκείου κι εκείνος, ο Θάνος Ποντίκης πρωτοδιοριζόμενος καθηγητής Φυσικής. Κι άρχισε ο έρωτας μέσα από την κόντρα, τη γλύκα και τη γοητεία μιας αθώας εποχής.
Είναι εξάλλου γνωστή η πιο “προχωρημένη” ταινία με τον τίτλο “Lolita” του αμφιλεγόμενου μυθιστορήματος του Βλαντιμίρ Ναμπόκοφ.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως η έβδομη τέχνη έχει επανειλημμένα αποτελέσει ιδανικό «καταφύγιο» για όλους εκείνους τους αληθινούς ή φανταστικούς έρωτες, που η κοινωνία ή η ηθική καταδίκασαν και πως έχει δεχθεί δίχως προκατάληψη τις ιστορίες όλων εκείνων των ανθρώπων που δεν επεδίωξαν ή δεν κατάφεραν να χαλιναγωγήσουν τα πάθη τους και παραδόθηκαν σε αυτά, με συνέπειες, τις περισσότερες φορές, ολέθριες…
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
Μια ανάλογη ιστορία που πραγματικά σοκάρει εκτυλίχθηκε σε σχολείο της ανατολικής πλευράς του νησιού με πρωταγωνιστές έναν καθηγητή 37 ετών και μια 14χρονη μαθήτριά του.
Η ανήλικη αφού απέστειλε αίτημα φιλίας στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης του Facebook στον καθηγητή της και ο τελευταίος την πρόσθεσε στην λίστα των φίλων του, άρχισε να τον πολιορκεί. Eκείνος αν και έδειχνε διστακτικός, γοητευμένος μάλλον από τις ερωτικές επιθυμίες της ανήλικης, την άφηνε να του λέει τα πιο απίθανα πράγματα στις τακτές μυστικές επικοινωνίες που είχαν. Ενώ πίστευε ότι η μαθήτρια του ήταν μόλις 12 ετών δεν δίστασε να ενεργήσει cyber sex μαζί της(!!).
Οταν άρχισε η ανήλικη να γίνεται εξαιρετικά φορτική και ο ίδιος αντιλήφθηκε πλέον τους κινδύνους, προσπαθώντας να διορθώσει το ατόπημά του, τότε διαπίστωσε ότι η ανήλικη ήταν αποφασισμένη για όλα… ακόμη και να ενημερώσει τους πάντες για τον έρωτά της!!
Οι μεταξύ τους διάλογοι σοκάρουν και αποκαλύφθηκαν από τον ίδιο τον καθηγητή που κλήθηκε σε απολογία όταν η υπόθεση διέρρευσε και ενημερώθηκε σχετικώς ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου που τον κάλεσε για εξηγήσεις.
Ο καθηγητής έδωσε ο ίδιος αντίγραφο των συνομιλιών που είχε με την ανήλικη και στην πορεία διενεργήθηκε σε βάρος του πειθαρχική έρευνα που κατέληξε στην επιβολή της πειθαρχικής ποινής της προσωρινής παύσης τριών μηνών από τα καθήκοντά του με πλήρη στέρηση αποδοχών.
Κρίθηκε συγκεκριμένα ότι τέλεσε το πειθαρχικό παράπτωμα της αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας, όπως ορίζεται στο άρθρο 107 παρ. 1 στοιχ. ε’ του Ν 3528/2007, όπως αντικαταστάθηκε από το Ν 4057/2012 που ισχύει ενώ του αναγνωρίστηκε το “ελαφρυντικό” ότι έζησε ως το χρόνο που έγινε το πειθαρχικό παράπτωμα έντιμη ατομική, επαγγελματική και γενικά κοινωνική ζωή και επέδειξε ειλικρινή μεταμέλεια για την πράξη του και επιδίωξε να άρει ή να μειώσει τις συνέπειες της πράξης του.
Η υπόθεση δεν σταμάτησε όμως εκεί. Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου ως είχε υποχρέωση κοινοποίησε τον φάκελο της υπόθεσης στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου με αποτέλεσμα να παραγγελθεί σχετική ποινική προκαταρκτική εξέταση.
Πιο συγκεκριμένα…
Στις 14 Μαρτίου 2012 ενημερώθηκε ο διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου από διευθυντή Γυμνασίου, σχετικά με καταγγελθέν σε αυτόν συμβάν, που ενέπλεκε τη μαθήτρια του με τον εκπαιδευτικό, οπότε και κλήθηκε αμελλητί στο Γραφείο του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας, για εξηγήσεις.
Αφού εμφανίστηκε παρέδωσε στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου ηλεκτρονική μνήμη τύπου USB περιέχουσα αρχείο Wοrd με διαλόγους που διημείφθησαν στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης “facebook” μεταξύ του ιδίου και της μαθήτριας.
Aπό το περιεχόμενο των συνομιλιών που διήρκεσαν από την 29η Φεβρουαρίου 2012 έως 7η Μαρτίου 2012 προέκυψε ότι ο εκπαιδευτικός χρησιμοποίησε ανοίκειες και απρεπείς εκφράσεις κατά της ηθικής υπόστασης και αιδούς της ανήλικης μαθήτριας, που φοιτά στην Α’ Γυμνασίου, με προτάσεις και με εξιστόρηση πράξεων που αφορούν τη γενετήσια ζωή και προσέβαλε την αιδώ της, ενώ κατά τη διάρκεια του διαλόγου του ανέχθηκε να λέγονται από την ανήλικη μαθήτρια εκφράσεις ανεπίτρεπτου ηθικού περιεχομένου κατά τρόπο που απάδει απολύτως στο υπαλληλικό ήθος και ειδικότερα αυτό του εκπαιδευτικού, ιδίως αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός διδάσκει στο τμήμα όπου φοιτά η ανήλικη και συνεπώς όφειλε να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή.
Αυτό που σοκάρει ακόμη περισσότερο είναι το γεγονός ότι στις μεταξύ τους συνομιλίες η ανήλικη υποστηρίζει ότι είχε ερωτικές επαφές και με άλλον της καθηγητή!!
ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
Μεταξύ των απίθανων συνομιλιών που αποτυπώνονται σε 64 δακτυλογραφημένες σελίδες περιλαμβάνονται και τα ακόλουθα αποσπάσματα που αποτυπώνουν προθέσεις και διαθέσεις των δύο μερών (σημείωση πρόκειται για αποσπάσματα από ορισμένους διαλόγους χωρίς «ακατάλληλο» περιεχόμενο):
Καθηγητής: (…) μου είσαι όμορφη και είσαι καλό κορίτσι για σχέση αλλά εγώ είμαι καθηγητής σου και ο κόσμος μιλάει πολύ οπότε δε γίνεται. Αν δεν ήμουν καθηγητής σου θα ταν διαφορετικά τα πράγματα δεν θα είχα πρόβλημα. Αλλά τώρα που είμαι δε γίνεται γιατί όπως σου εξήγησα ο κόσμος κουτσομπολεύει και το ξέρεις καλά αυτό, άσε που είσαι μικρή για μένα βρε σου ρίχνω 20 χρόνια. Αλλά αυτό το τελευταίο πες δεν πειράζει άμα υπάρχει αγάπη… αλλά το ότι είμαι καθηγητής σου, κάνει αυτό που μου ζητάς απαγορευμένο καρπό.
Καθηγητής: Εντάξει κι άλλα ζευγάρια είχαν τέτοιες διαφορές ηλικίας που τα γνωρίζω και δεν είχαν πρόβλημα ήταν ευτυχισμένοι αλλά δε γίνεται να μαθευτεί κάτι τέτοιο για μας πρέπει να το καταλάβεις καλά αυτό. Ναι και γω θα θελα να κάναμε κάτι γιατί θα ταν ωραία εμπειρία και για τους δυο μας αλλά δε μπορώ να το ρισκάρω γιατί αν μαθευτεί την έβαψα απ’ όλες τις απόψεις… Μπορώ να πάω φυλακή γιατί είσαι ανήλικη ή να χάσω τη δουλειά μου και αυτά είναι πολύ σοβαρά πράγματα… καταλαβαίνεις;;
Μαθήτρια: Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω, άστα όλα πάνω μου, τα έχω ξαναφτιάξει με καθηγητή και σε πληροφορώ δεν το έμαθε κανείς ότι τα είχαμε και ούτε πρόκειται. Αστο πάνω μου που σου λέω, πες μου μόνο ένα ναι σε παρακαλώ σε θέλω πολύ. Τι ζητάω; Ζητάω πολλά; Δε νομίζω.
Μαθήτρια: Μετά το σχολείο κάπου που ξέρω, που δεν μας βλέπει κανείς, έτσι έκανα και με τον άλλο καθηγητή.
Καθηγητής: Που δηλαδή και πως; Σε αμάξι ή σε σπίτι;
Μαθήτρια: Σε αμάξι να μην μας δει κανείς και πάνω στο νεκροταφείο που δεν πάνε και πολλοί. Έτσι έκανα και με τον άλλον καθηγητή ακριβώς.
Καθηγητής: (…) σχέση μέσα σε αυτοκίνητα και νεκροταφεία δεν γίνεται καταλαβαίνεις; Η σχέση δε θέλει κρυφτό για να την ευχαριστηθείς. Εμείς αν κρυβόμαστε δε θα την ευχαριστηθούμε. Περίμενε αν είναι να καλοκαιριάσει να κλείσουν τα σχολεία και μετά βλέπουμε. Τι σου λέω τώρα…. ξέρω ο έρωτας δεν μπορεί να περιμένει. Όσο τώρα που μου άνοιξες την καρδιά σου αυτό μ’ έκανε να μου αρέσεις περισσότερο. Πριν δεν σ’ είχα δει ερωτικά σ’ έβλεπα όπως όλους τους μαθητές μου, σα μαθητή. Αλλά από τότε που μου ξηγήθηκες, σε βλέπω πλέον ερωτικά γιατί είσαι καλή και έξυπνη και με αγαπάς, γι’ αυτό.
Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ
Ενώπιον του ΠΥΣΔΕ ο καθηγητής επεσήμανε ότι οι συνομιλίες του με την μαθήτρια έλαβαν χώρα σε μια στιγμή αδυναμίας και μεγάλης αφέλειάς του. Διαβεβαίωσε ότι έχει μετανοήσει πλήρως για το συμβάν και ότι αυτή του η μεταμέλεια ισοδυναμεί με υπόσχεση ότι ουδέποτε στο μέλλον θα συμβεί παρόμοιο περιστατικό. Παρακάλεσε για την επιείκεια του οργάνου.