Αύριο στις 16:00 στις εγκαταστάσεις του Κορακόνερου ο Α.Ο. Σύμης θα αντιμετωπίσει τον Α.Σ. Χάλκης για την 20η αγωνιστική του Παιδικού πρωταθλήματος στον 2ο όμιλο, με την ΕΠΣΔ να ανακοινώνει το διαιτητικό «τρίο».
Το παιχνίδι θα διευθύνει η Εύη Γάτη, με βοηθούς τις Καντιδάκη και Μιχαηλίδου.
Αναλυτικά:
Παιδικό πρωτάθλημα
2ος όμιλος
20η αγωνιστική
Παρασκευή
• Ε.Α.Κ. 4:00μ.μ.
Α.Ο. Σύμης- Α.Σ. Χάλκης
Διαιτητές: Γάτη, Καντιδάκη, Μιχαηλίδου
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














