«Να διαφημιστούν οι εκπτώσεις και στους αλλοδαπούς τουρίστες»

Πρόταση να διαφημιστούν στους τουρίστες, οι θερινές εκπτώσεις που θα ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου, κατέθεσε στο Επιμελητήριο, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Δωδεκανήσου Παναγιώτης Καραγιάννης. Το θέμα ετέθη στην πρόσφατη συνεδρίαση, του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΔ, στα πλαίσια της συζήτησης, για την συνέχιση της καμπάνιας ” Παπούτσι από τον τόπο σου”. “Το σκεπτικό μας είναι να εκμεταλλευτούμε, τους αλλοδαπούς τουρίστες που έρχονται στη Ρόδο για διακοπές. Αν αυτό δεν γίνει οι θερινές εκπτώσεις θα είναι καταστροφικές, για τους εμπόρους”τόνισε ο κ Καραγιάννης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων οι εκπτώσεις μπορούν να διαφημιστούν, στους τουρίστες που έρχονται στο νησί μας και μέσω των ξεναγών.”Είχα προτείνει στο παρελθόν να διοργανώσει το Επιμελητήριο, μια συνάντηση για να δημιουργηθεί ατμόσφαιρα συνεργασίας, με τους ξεναγούς και τους πράκτορες. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι στο Αιγαίο, υπάρχει και ανταγωνισμός από την γειτονική μας Τουρκία”, είπε στην τοποθέτηση του ο κ. Παναγιώτης Καραγιάννης. Θετικά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και διάφορα χάπενιγκ, προς τους υποψήφιους αγοραστές. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορούν να γίνουν, στην Μεσαιωνική Πόλη και τη Νέα Αγορά, όπου η κίνηση καθημερινά είναι μεγαλύτερη και θα υπάρξει ανταπόκριση.
Η διοίκηση του ΕΒΕΔ, κάλεσε τους εμπορικούς συλλόγους της Ρόδου, να καταθέσουν και άλλες προτάσεις, που πιστεύουν πως θα βοηθήσουν στην τόνωση της αγοράς, η οποία πάει από το κακό στο χειρότερο, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της απροθυμίας των τραπεζών, να στηρίξουν τις επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΜΠΕ. Δεν υπάρχει και στήριξη, από άλλα χρηματοδοτικά προγράμματα. Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμη και από το ΕΣΠΑ τα κονδύλια που προβλέπονται για την επιχειρηματικότητα είναι ελάχιστα. Η χαριστική βολή στην αγορά, δόθηκε με την αύξηση των συντελεστών του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας, που είναι σε ισχύ από την 1η Ιουλίου. Η αύξηση ακρίβυνε τα περισσότερα προϊόντα και απομάκρυνε ακόμη περισσότερο, τους καταναλωτές από τα καταστήματα. Με αυτά τα δεδομένα οι έμποροι εναποθέτουν τις τελευταίες ελπίδες, για να δουν τα ταμεία τους να γεμίζουν χρήματα, στις θερινές εκπτώσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που ετοιμάζονται να προσφέρουν τα προϊόντα τους σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές για να δελεάσουν τους καταναλωτές.