Ειδήσεις

Mήνυμα του νέου προέδρου της ΔΗΜ.ΤΟ Kαλλιθέας κ. Χρ. Πελλού

Χρ. Πελλός

Οι νεοδημοκράτες προσήλθαν μαζικά στις κάλπες για την τοπική μας οργάνωση. Είναι το δεύτερο ηχηρό μήνυμα που στέλνουν μετά και τη μαζική συμμετοχή τους στις εκλογές για την ανάδειξη του νέου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας. Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες που στήριξαν την υποψηφιότητα μου αλλά και αυτούς που σήμερα έκαναν άλλη επιλογή. Όλοι είμαστε νεοδημοκράτες, δεν μας χωρίζει τίποτα. Την επόμενη μέρα χρειάζομαι τη στήριξη και τη βοήθεια όλων. Συγχαρητήρια αξίζουν και στον ανθυποψηφιό μου, τον καταξιωμένο γιατρό Χρήστο Χρηστοφή πού και αυτός υπηρετεί τις ίδιες αρχές και αξίες. Στις χθεσινές εκλογές δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, υπάρχει μόνο ένας νικητής: Η Νέα Δημοκρατία. Η Νέα Δημοκρατία που εκλέγει τα όργανα της μέσα από μια ανοιχτή και δημοκρατική διαδικασία. Η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει μπροστά ενωμένη. Κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των πολιτών, αποτελεί τη μόνη εναλλακτική και αξιόπιστη δύναμη διακυβέρνησης της χώρας. Τα ψέματα τελείωσαν, οι Έλληνες πολίτες εγκαταλείπουν το λαϊκισμό, γυρίζουν την πλάτη στην κυβέρνηση Σύριζα – ΑΝΕΛ.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.