«Mε τις απόψεις του κ. Μητσοτάκη μάς χωρίζει άβυσσος», είπε η η επί ενάμιση χρόνο αναπληρώτρια υπουργός, άμυνας της κυβέρνησης Σαμαρά κυρία Φώφη Γεννηματά, και έπεσαν κάτω από τα γέλια 3 μνημόνια. Ας είναι… Λέμε και κανένα αστείο, μπας και γελάσουν οι πικραμένοι ψηφοφόροι. Ελπίζουμε η Φώφη Γεννηματά να μην ξεχάσει την δήλωση για την άβυσσο . Αν όντως υπάρχει τέτοια απόσταση ανάμεσα στα δύο κόμματα, τίποτε δεν μπορεί να τη γεφυρώσει. Ούτε μια οικουμενική κυβέρνηση, ούτε κάποια μελλοντική ίσως κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Ετσι δεν είναι;
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















