Με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της η ΕΠΣΔ ενημέρωσε τα σωματεία, ότι μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης 2 Ιανουαρίου θα μπορούν να καταθέσουν τα αιτήματα τους, ενόψει της επανέναρξης των τοπικών μας πρωταθλημάτων μετά από τις γιορτές.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ενημερώνουμε τα σωματεία της δύναμης μας ότι, μπορούν να αποστείλουν τυχόν αιτήματα τους για την επανέναρξη των πρωταθλημάτων έως την Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 14:00».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















