Συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Τ. Θεοδωρικάκο είχε στην Αθήνα ο δήμαρχος της Λέρου κ. Τ. Κωττάκης. Σε αυτή αναφέρθηκε ο δήμαρχος Λέρου με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αναφέρει τα εξής:
Δύο μέρες στην Αθήνα, γεμάτες Λέρο!
Συναντήσεις, διεκδικώντας αυτά που η Λέρος δικαιούται.
Η συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο, ήταν απολύτως εποικοδομητική!!!
Υπουργέ, ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση των θεμάτων που συζητήσαμε.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














