Ειδήσεις

Οι Γάλλοι τουρίστες επιστρέφουν φέτος Ελλάδα για διακο

Ενα από τα βασικά ζητούμενα της φετινής σεζόν για την ελληνική τουριστική αγορά είναι η αναπλήρωση των απωλειών που υπέστη το 2016 σε επίπεδο αφίξεων και εισπράξεων από τη Γαλλία. O πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Ανδρέας Ανδρεάδης θεωρεί ότι η βέβαιη εκλογή Μακρόν αυξάνει τις πιθανότητες για θετική τουριστική ζήτηση από τη Γαλλία προς τη χώρα μας, ενώ δημιουργεί ευνοϊκό πλαίσιο και για το κλείσιμο της οριστικής συμφωνίας σε σχέση με το ελληνικό πρόγραμμα. Ενα πρώτο θετικό δείγμα για το σύνολο της σεζόν, σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΤΕ, αποτελεί το γεγονός ότι έχουν προγραμματισθεί για φέτος επιπλέον 127.767 αεροπορικές θέσεις σε σύγκριση με πέρυσι από τη Γαλλία προς ελληνικούς προορισμούς.

Από την άλλη, όμως, η χρονιά ξεκίνησε αρνητικά για τον ελληνικό τουρισμό από τη γαλλική αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, οι αφίξεις επισκεπτών από τη Γαλλία το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου μειώθηκαν κατά 27,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Παράλληλα, για το ίδιο διάστημα τα τουριστικά έσοδα από τους Γάλλους επισκέπτες μειώθηκαν κατά 10% και περιορίστηκαν στα 8,8 εκατ. ευρώ έναντι 12,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο δίμηνο πέρυσι. Το 2016 οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Γάλλων στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 25,6% ή κατά 305 εκατ. ευρώ, φθάνοντας τα 888,8 εκατ. ευρώ. Επίσης, οι αφίξεις μειώθηκαν κατά 13,7% φθάνοντας το 1,3 εκατ.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, ο κυριότερος λόγος για να επισκεφθούν ξανά ένα μέρος οι Γάλλοι είναι τα φυσικά χαρακτηριστικά του τόπου. Θεωρούν πολύ σημαντικό να γνωρίσουν τα τοπία και να επισκεφθούν τα αξιοθέατα και τις πόλεις. Οι Γάλλοι δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο φαγητό και στο ποτό. Συνηθίζουν επίσης να συγκρίνουν το φαγητό στη χώρα που επισκέπτονται με αυτό στη Γαλλία. Γενικά οι ηλικίες 25-44 ετών είναι αυτές που πραγματοποιούν τα περισσότερα ταξίδια, ενώ την προηγούμενη δεκαετία ο κύριος όγκος τουριστών ανήκε στην κατηγορία των 55 και άνω. Οι Γάλλοι τουρίστες δίνουν μεγάλη βάση στον επαγγελματισμό και στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Επιπλέον, εκτιμούν πολύ το να τους μιλούν στα γαλλικά.

Ο κυριότερος παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση για το ταξίδι είναι οι συστάσεις ενώ η συχνότερη μέθοδος κράτησης ξενοδοχείου είναι μέσω Διαδικτύου. Η βασική πηγή συγκέντρωσης πληροφοριών για το ταξίδι στην Ελλάδα είναι το Διαδίκτυο και ακολουθεί το ταξιδιωτικό γραφείο. Η κύρια μορφή διακοπών τους αφορά το μοντέλο «ήλιος – θάλασσα». Τέλος, έχουν υψηλό εισόδημα και μεσαίο προς υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

Καθημερινή

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου