Τοπικές Ειδήσεις

Αδυνατεί η Forthnet – NOVA να επισκευάσει όλες τις βλάβες από την πρώτη νεροποντή στη Ρόδο!

Αδυναμία επιδεικνύουν τα τεχνικά συνεργεία της forthnet – NOVA στην πλήρη αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκάλεσαν τα καιρικά φαινόμενα προς τους συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ.
Έχουν ήδη περάσει δύο εβδομάδες από την πρώτη νεροποντή που δέχθηκε η Ρόδος κι όμως δεν είναι λίγοι οι συνδρομητές εκείνοι της forthnet – NOVA που εξακολουθούν να είναι αποκομμένοι από το διαδίκτυο. Οι τεχνικοί της εταιρείας στη Ρόδο αποδίδουν το πρόβλημα σε πλημμελείς επισκευές από τον ΟΤΕ ο οποίος είναι ο κεντρικός πάροχος των δικτύων. Από την πλευρά τους τεχνικοί του ΟΤΕ δηλώνουν ότι «έχουν προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες επισκευές και επαφίεται στη NOVA να δώσει τη λύση για τους συνδρομητές της».
Επί της ουσίας, ένας σοβαρός αριθμός συνδρομητών, τις τελευταίες δύο εβδομάδες, έχουν γίνει το “μπαλάκι” μεταξύ NOVA και ΟΤΕ. Το πιο τραγικό είναι πως στα κεντρικό κτήριο της Forthnet – NOVA που βρίσκεται επί της λεωφόρου Ρόδου – Καλλιθέας και όπου μπορεί να γίνει μια επί της ουσίας συζήτηση για τα προβλήματα, δεν βρίσκεται παρά μόνο μία υπάλληλος υποδοχής. Ο διευθυντής διαρκώς απουσιάζει εκτός Ελλάδος και ο επικεφαλής τεχνικός υπεύθυνος είναι μονίμως απών σε εξωτερικές δουλειές.
Με τα δεδομένα που ισχύουν, είναι προφανές πως αυτό το γαϊτανάκι των ευθυνών θα συνεχιστεί για ακόμα αρκετές ημέρες.
Επιπρόσθετα η NOVA σε μηνύματά της προς τους συνδρομητές που αντιμετωπίζουν πρόβλημα ενημερώνει ότι οι επικοινωνίες τους με τους πενταψήφιους αριθμούς (όπου δήλωσαν ξανά και ξανά το τεχνικό τους πρόβλημα) έχουν χρεωθεί με χρηματικά ποσά πέραν των υπογεγραμμένων συμβολαίων!!
Όπως περιγράφηκε προς τη “δ” «η λύση θα δοθεί μόνο με εντολή για συντονισμό των συνεργείων NOVA και ΟΤΕ ώστε με μία επίσκεψη να λυθούν συνδυαστικά όλες οι βλάβες. Η πρωτοβουλία θα πρέπει να ξεκινήσει από τη NOVA – Forthnet που έχει το πρόβλημα». Για την απλή αυτή λύση χρειάζεται θέληση και ικανότητα, που προφανώς λείπει από τους επιτελείς του κτηρίου της λεωφόρου Ρόδου – Καλλιθέας, αλλά και εν γένει από τη “NOVA ζεις καλύτερα”.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Ηλίας    29.11.2019 12:50

    Τα προβλήματα των υποδομών ανήκουν στο τεχνικό τμήμα ΟΤΕ το οποίο θα έπρεπε να είναι ανεξάρτητο εντελώς. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Σχολιασμός άρθρου