Τοπικές Ειδήσεις

Μια είδηση για… μνημείο

344

Στην Πάτρα προχθές,  δύο νεαρά αδέλφια ανέβηκαν στην ταράτσα πολυκατοικίας θέλοντας να βάλουν τέλος στη ζωή τους. Πείσθηκαν να εγκαταλείψουν μετά aπό ώρες το σχέδιό τους από ψυχολόγο της ΕΛΑΣ. Πέντε χρόνια ζουν χωρίς νερό και ρεύμα, δεν έχουν πόρους, ζουν σε άθλιες συνθήκες, δε λαμβάνουν κανένα επίδομα και το μόνο που ελπίζουν είναι κάποιες φορές ένα πιάτο φαγητό από τους γείτονες. Υ.Γ. Θα μπορούσαν τα ονόματά  τους  να γραφούν (μαζί με άλλων… πεσόντων) στο μνημείο που θα στήσουμε για τον Σόιμπλε στους κήπους των μεταρρυθμίσεων. «Κάποια μέρα θα μου στήσουν μνημείο στην Ελλάδα, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για το ότι ανάγκασα τη χώρα να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις» είπε ο κ. Σόιμπλε. Αρχων της Ευρώπης είναι και ότι θέλει να κάνει. Και θα πει και μια κουβέντα παραπάνω βεβαίως, δικαίωμά του είναι αφού πληρώνει, Το είπε και ο κ. Ζουράρις «Είμαστε υπό χρεοκοπία, και είμαστε αποικία χρέους, μια νικημένη χώρα, και μια νικημένη χώρα υφίσταται τα πάντα». Οι  υπόλοιποι ημεδαποί  «μεταρρυθμιστές»  «σωτήρες» ας αρκεστούν σε κανένα δρόμο  και πολύ τους είναι.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.