ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τέλη κυκλοφορίας 2022: Τέλος χρόνου για την πληρωμή – Τα πρόστιμα

news room 1 λεπτό ανάγνωση
εφορια

Λήγει σή­με­ρα, Δευ­τέ­ρα 28 Φε­βρουα­ρί­ου, η προ­θε­σμία πλη­ρω­μής για τα τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας 2022.

Σε πε­ρί­πτω­ση που ο ιδιο­κτή­της ενός οχή­μα­τος δεν εξο­φλή­σει εγκαί­ρως τα τέλη θα πλη­ρώ­σει πρό­στι­μο.

Ει­δι­κό­τε­ρα, το ύψος του προ­στί­μου είναι:

ισό­πο­σο των τελών, αν το όχημα είναι δί­κυ­κλο/τρί­κυ­κλο Ι.Χ. ή επι­βα­τι­κό Ι.Χ.

το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επι­βα­τι­κό Δ.Χ. ή φορ­τη­γό ή λε­ω­φο­ρείο

30 ευρώ, αν τα τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας είναι λι­γό­τε­ρα από αυτό το ποσό

Ο τρό­πος πλη­ρω­μής

Τα τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας έχουν ανέ­βει από τις 20 Νο­εμ­βρί­ου στην ηλε­κτρο­νι­κή πλατ­φόρ­μα myCAR, της Ανε­ξάρ­τη­της Αρχής Δη­μο­σί­ων Εσό­δων. Μέσα από την πλατ­φόρ­μα οι ιδιο­κτή­τες οχη­μά­των έχουν τη δυ­να­τό­τη­τα να θέ­σουν σε ψη­φια­κή ακι­νη­σία το όχημά τους, κα­τα­θέ­το­ντας ψη­φια­κά τις πι­να­κί­δες του, χωρίς να πρέ­πει να επι­σκε­φθούν τη αρ­μό­δια ΔΟΥ, να κα­τε­βά­σουν το ει­δο­ποι­η­τή­ριο για τα τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας, να λά­βουν βε­βαί­ω­ση μη οφει­λής τελών κυ­κλο­φο­ρί­ας, να άρουν την ακι­νη­σία του οχή­μα­τός τους και να πλη­ρώ­σουν τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας με το μήνα.

Οι ιδιο­κτή­τες οχη­μά­των ει­σέρ­χο­νται στην πλατ­φόρ­μα myCar της ΑΑΔΕ, χρη­σι­μο­ποιώ­ντας τους κω­δι­κούς του Taxis και επι­λέ­γουν την ενό­τη­τα «Τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας οχη­μά­των». Στη συ­νέ­χεια εμ­φα­νί­ζε­ται η επι­λο­γή για την εμ­φά­νι­ση του ει­δο­ποι­η­τη­ρί­ου, το οποίο φέτος έχει και κω­δι­κό QR (QR code), με το οποίο θα μπο­ρεί να γί­νε­ται απευ­θεί­ας πλη­ρω­μή, μέσω web banking.

Για τους κα­τό­χους πι­στω­τι­κών καρ­τών υπάρ­χει η δυ­να­τό­τη­τα να εξο­φλή­σουν τα τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας σε 12 άτο­κες μη­νιαί­ες δό­σεις, που μπο­ρεί να γίνει μέσω εναλ­λα­κτι­κών ψη­φια­κών δι­κτύ­ων των τρα­πε­ζών (όπως web banking, mobile banking), του δι­κτύ­ου των ΕΛΤΑ αλλά και άλλων εναλ­λα­κτι­κών δι­κτύ­ων.

Το ύψος των τελών κυ­κλο­φο­ρί­ας

Σε ό,τι αφορά στο ύψος των τελών κυ­κλο­φο­ρί­ας για τα πα­λαιό­τε­ρα οχή­μα­τα με άδεια κυ­κλο­φο­ρί­ας έως 30/10/2010, τα τέλη υπο­λο­γί­ζο­νται με βάση την πα­λαιό­τη­τα και τα κυ­βι­κά του κι­νη­τή­ρα. Ει­δι­κό­τε­ρα:

από 22 έως 1.230 ευρώ για οχή­μα­τα που κυ­κλο­φό­ρη­σαν έως το 2000

από 22 έως 1.260 ευρώ για οχή­μα­τα που κυ­κλο­φό­ρη­σαν από το 2001 έως το 2005

από 22 έως 1.380 ευρώ για οχή­μα­τα που κυ­κλο­φό­ρη­σαν από το 2006 έως το 2010.

Για τα αυ­το­κί­νη­τα με άδεια κυ­κλο­φο­ρί­ας από 1η Ια­νουα­ρί­ου 2011 τα τέλη υπο­λο­γί­ζο­νται με βάση τις εκ­πο­μπές διο­ξει­δί­ου του άν­θρα­κα.

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.