Τελευταία ευκαιρία για επανένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων της ΔΕΗ έχουν σήμερα Τρίτη οι καταναλωτές, καθώς εκπνέει η σχετική προθεσμία.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε καταναλωτές που είχαν ενταχθεί στις 36 δόσεις αλλά στη συνέχεια δεν τήρησαν τη ρύθμιση.
Τους δόθηκε η δυνατότητα επανένταξης στη ρύθμιση των 36 δόσεων για το τρέχον συνολικό ποσό οφειλής τους, το οποίο ρυθμιζόταν στον εναπομείναντα αριθμό δόσεων από τις αρχικές 36.
Η ρύθμιση προβλέπει άμεση καταβολή της πρώτης δόσης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















