Ο Τομέας Γυναικών της ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου ανταποκρινόμενος στις απαιτήσεις των συμπολιτών μας, προχώρησε σε δωρεά ρουχισμού στο Φιλόπτωχο Ταμείο της Μητρόπολης Ρόδου.
Μαζί με την πρόεδρο του τομέα γυναικών κ. Μαρία Κούρτη ήταν η πρόεδρος της ΝΟΔΕ κ. Νατάσα Βενετοκλή.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε