Ειδήσεις

Το Φαληράκι επανέρχεται δυναμικά στον τουριστικό χάρτη

Επανέρχεται δυναμικά το Φαληράκι στον τουριστικό χάρτη. Έχοντας πλέον αποβάλει οριστικά την φήμη του προορισμού των ξέφρενων πάρτυ και των έκτροπων, αναγνωρίζεται ως ένας ποιοτικός τόπος διακοπών που προτιμούν τουρίστες με αξιώσεις.
Σύμφωνα με στοιχεία του Holiday Check, μίας από τις μεγαλύτερες ηλεκτρονικές πλατφόρμες πληροφόρησης και ενημέρωσης ταξιδιωτών, από τα 18 ξενοδοχεία με τον μεγαλύτερο όγκο κρατήσεων κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, τα πέντε βρίσκονται στη Ρόδο και τα τρία εξ αυτών στο Φαληράκι (το τέταρτο βρίσκεται στη Λίνδο και το πέμπτο στο Κιοτάρι).
Σταδιακά, τα ποιοτικά ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται υψηλά στις προτιμήσεις των τουρ οπερέιτορς και των τουριστών, βοήθησαν την περιοχή του Φαληρακίου να ανακάμψει και να αλλάξει άρδην την κακή του εικόνα.
Ο επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, κ. Βάσος Μηναΐδης ο οποίος σε πρόσφατή του συνέντευξη στη «δημοκρατική» δήλωνε ότι το Φαληράκι πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πώς μπορεί να βελτιωθεί συνολικά η εικόνα της Ρόδου και το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν, επισημαίνει τα εξής: «Το Φαληράκι τα κατάφερε. Έχει αποβάλει την παλιά κακή του εικόνα. Η επιτυχία αυτή οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Έχει να κάνει με την ποιότητα των ξενοδοχείων, τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες που προσφέρουν, τον εκσυγχρονισμό των παλιών ξενοδοχείων, στις νέες ποιοτικές εξωξενοδοχειακές επιχειρήσεις κλπ. Μπορεί να χρειάστηκε να περάσουν κάποια χρόνια, όμως σήμερα το Φαληράκι αναγνωρίζεται ως ένας ποιοτικός προορισμός».
Όσο για το μέλλον της περιοχής και αν θα μπορέσει να «ανέβει» ακόμη περισσότερο, ο κ. Μηναΐδης δηλώνει ότι αυτό που προέχει μέσα σε ένα γενικά ασταθές περιβάλλον είναι η σταθερότητα και η σταδιακή ανάπτυξη.

Η πορεία της σεζόν
Ο κ. Μηναΐδης δηλώνει ότι η σεζόν εξελίσσεται ικανοποιητικά. Οι αφίξεις παρουσιάζουν αύξηση, όμως τα έσοδα δεν ανταποκρίνονται στον αριθμό των αφίξεων. Όπως εξηγεί ο επίτιμος πρόεδρος της ΕΞΡ, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δόθηκαν πολλές εκπτώσεις, καθώς οι συγκυρίες άλλαξαν και η Ελλάδα πλέον έχει ανταγωνισμό, τον οποίο δεν είχε πέρυσι.

«Σε γενικές γραμμές η τουριστική σεζόν είναι καλή. Οι αφίξεις παρουσιάζουν άνοδο, αν και οι εισπράξεις δεν είναι αντίστοιχες με την ανοδική αυτή πορεία. Αυτό οφείλεται στις εκπτώσεις που δόθηκαν. Προφανώς υπάρχει ζήτηση για τον προορισμό, όμως υπάρχει αυξημένη ζήτηση και για εκπτώσεις, πράγμα το οποίο μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστό, μπορεί να μη το γνωρίζει π.χ. η υπουργός τουρισμού, το ξέρουν όμως πολύ καλά οι ξενοδόχοι. Υπάρχει φέτος ανταγωνισμός. Δεν είμαστε πλέον μόνοι, όπως ήμασταν πέρυσι. Συνεπώς δόθηκαν αναγκαστικά κάποιες εκπτώσεις», είπε ο κ. Μηναΐδης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου