Δήλωση Δημάρχου Αντώνη Καμπουράκη για την προσχώρηση του Ιατρού Δημήτρη Ιωσήφ
Καλωσορίζω την ένταξη του Δημήτρη Ιωσήφ στη Δημοτική μας ομάδα. Μέσα από την παρουσία μας στο Δημοτικό Συμβούλιο, τα 4 τελευταία χρόνια, είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω την σοβαρότητα, την ...
.gif)















