Ολοκληρώνεται στους Πεύκους ένα τμήμα του αποχετευτικού δικτύου ομβρίων.
Μετά από αρκετά χρόνια δρομολογήσαμε και κατασκευάζουμε ένα έργο που θα λύσει χρόνια προβλήματα της περιοχής, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που τα νερά από τις διάφορες ιδιοκτησίες λιμνάζουν στην κεντρική οδό των Πεύκων.
Συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο
![]()
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













