Ειδήσεις

Εγκρίθηκαν οι δράσεις, τουριστικής προβολής από το περιφερειακό συμβούλιο

Εγκρίθηκαν ομοφώνως οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το έτος 2018. Ομοφώνως εγκρίθηκε επίσης και η εισήγηση της αντιπεριφερειάρχη Μαριέτας Παπαβασιλείου αναφορικά με την υποβολή πρότασης χρηματοδότησης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Νοτίου Αιγαίου 2014-2020 των δράσεων προβολής φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού.
Συγκεκριμένα, σε συνέχεια του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής και ανάπτυξης της ΠΝΑΙ που σημειώνει μεγάλη επιτυχία, τίθενται σε εφαρμογή ειδικοί στόχοι με τη χρήση και πρωτοποριακών εργαλείων προώθησης. Η καμπάνια εξειδικεύει πλέον στην ανάδειξη των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά. Το κεντρικό σύνθημα «Aegean Islands-Like No Other» θα συνοδεύεται από το σλόγκαν “Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για όλες εκείνες τις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει κανείς”.
Στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτής, η ΠΝΑΙ υποβάλλει για ένταξη, πρόταση χρηματοδότησης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Νοτίου Αιγαίου 2014-2020 με τίτλο ” Δράσεις προβολής φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου”.
Η συγκεκριμένη πράξη, προϋπολογισμού 1.500.000,00€, αφορά στην υλοποίηση των παρακάτω δράσεων:
-Παραγωγή βίντεο υψηλής αισθητικής και τεχνικών προδιαγραφών με σκοπό την ανάδειξη των ιδιαίτερων δραστηριοτήτων που μπορούν οι επισκέπτες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων να επιδοθούν.
-Διαφημιστική καμπάνια σε ΜΜΕ διεθνούς, πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας.
-Διαχείριση και προβολή της ψηφιακής ταυτότητας και καμπάνιας της ΠΝΑΙ με σκοπό την καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η ΠΝΑΙ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, την αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση του ιστοτόπου www.aegeanislands.gr και του επίσημου blog της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, www.aegeanislands.gr καθώς τη διαχείρισή τους.
-Υποστήριξη διοικητικού έργου μέσω εξωτερικών συνεργατών με σύμβαση μίσθωσης έργου.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΠΝΑ, η συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, τόσο του εξωτερικού, όσο και του εσωτερικού θα καλυφθεί από ιδίους πόρους της Περιφέρειας.
Με στόχο πάντα την περαιτέρω εμβάθυνση και εξέλιξη της επικοινωνίας και των κεντρικών μηνυμάτων, μέσα από την ανάδειξη των εμπειριών και προορισμών της, στην κατεύθυνση της άμεσης πρόσκλησης και πρόκλησης επιλογής, η στρατηγική τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και της Διεύθυνσης Τουρισμού, περιλαμβάνει επιπλέον:
-Ειδικό Πρόγραμμα Προβολής στο Discovergreece.com
-Εκπόνηση Μελετών τουριστικής κίνησης & προφίλ τουριστών
-Ενέργειες Προώθησης B2B
-Εκπόνηση μελέτης ανάλυσης της ψηφιακής φήμης
-Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις , Road Shows και Workshops
-Φιλοξενίες δημοσιογράφων/διαμορφωτών γνώμης
-Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
-Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις, αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις
-Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής Διαδικτυακών Μέσων Εξωτερικού
-Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής σε ψηφιακά Μέσα του εξωτερικού και σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
-Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής με αξιοποίηση Native ads και διαφήμισης περιεχομένου σε Διαδικτυακά Μέσα Εξωτερικού
Σημειώνεται ότι το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού-διαδικτυακού Μάρκετινγκ και στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού. Σχεδιάζεται και υλοποιείται με γνώμονα α) τις διεθνείς τάσεις ως προς την περίοδο κράτησης και β) τη βέλτιστη αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για τη διείσδυση σε τμήματα αγοράς με βάση το προφίλ και την ταξιδιωτική συμπεριφορά του κοινού. Η επένδυση σε διαφήμιση της τρέχουσας δράσης συνδέεται και ενισχύει τους στόχους μέτρησης και αποτελεσματικότητας των εργαλείων, συστημάτων και παραγωγών των λοιπών δράσεων (αποτελεσματικότητα διάδρασης των ψηφιακών εφαρμογών και σελίδων, θεάσεις των ταινιών, διείσδυση σε τμήματα αγοράς, απήχηση κ.α.).
Τέλος, η εκπόνηση εκθέσεων και μελετών, περιλαμβάνει στοιχεία τουριστικής κίνησης στα βασικά αεροδρόμια της Περιφέρειας, ανάλυση τάσεων των αφίξεων και εκπόνηση συμπερασμάτων, με στόχο τη βέλτιστη διαμόρφωση προτάσεων πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού της προϊόντος. Ειδικότερα, η μελέτη περιλαμβάνει στοιχεία έρευνας καταναλωτή, προφίλ τουριστών και στοιχείων μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών – στόχος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Οι Εκθέσεις αποτελούν βάση περαιτέρω σχεδιασμού, εξειδίκευσης των δράσεων προβολής με βάση τα αποτελέσματα και τα στοιχεία συμπεριφοράς.
Σημειώνεται ότι ομοφώνως εγκρίθηκε από το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Σώματος στη Σύρο και η εισήγηση της αντιπεριφερειάρχη Μ. Παπαβασιλείου για τον προγραμματισμό των δράσεων Πολιτισμού και Αθλητισμού το έτος 2018.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου