Ειδήσεις

Δεκτή αίτηση ασφαλιστικών μέτρων πρακτορείου κατά δύο ξενοδοχειακών μονάδων

Mε απόφαση, που εξέδωσε το Mονομελές Πρωτοδικείο Pόδου, με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων έγινε εν μέρει δεκτή αίτηση που υπέβαλε τουριστικό πρακτορείο, με έδρα την Λευκωσία της Κύπρου κατά δύο ξενοδοχειακών εταιρειών της Pόδου.
Mε την απόφαση υποχρεώνονται οι τελευταίες να αποδέχονται τις κρατήσεις των πελατών του πρακτορείου σε ξενοδοχείο κυριότητας της δεύτερης, που λειτουργεί στο Φαληράκι, για το χρονικό διάστημα από την επίδοση της απόφασης έως και τις 29-9-2018.
Όπως έγραψε η «δημοκρατική», δεκάδες τουρίστες βρέθηκαν εν μέσω διασταυρούμενων πυρών του τουριστικού πρακτορείου και των δύο εταιρειών, με αποτέλεσμα να υποστεί εκ νέου το νησί ανεπανόρθωτη βλάβη και δυσφήμιση.
Η εταιρία της Κύπρου είναι συγκεκριμένα πρακτορείο τουρισμού και, μεταξύ άλλων, δραστηριοποιείται έντονα στην ελληνική τουριστική αγορά, αποστέλλοντας κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό Ρώσων τουριστών σε ελληνικά ξενοδοχειακά καταλύματα και σε διάφορους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, μεταξύ των οποίων και η Ρόδος.
Ειδικότερα, έχει συνεργαστεί με τουλάχιστον χίλια ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, χωρίς να έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων αυτών, έχει συνεργαστεί και με την πρώτη ροδίτικη εταιρεία περιορισμένης ευθύνης, η οποία έως πρόσφατα εφέρετο ως μισθώτρια και διαχειρίστρια ευρισκομένου στο Φαληράκι ξενοδοχείου, ιδιοκτησίας ανώνυμης εταιρείας, αποστέλλοντας πελάτες – τουρίστες, έναντι χρηματικού ανταλλάγματος για την διαμονή τους σ΄ αυτό.
Προσφάτως ξεκίνησαν συναλλαγές και με τη δεύτερη εταιρεία, μέσω των νομίμων εκπροσώπων τους, διότι ως ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου είναι πλέον η ίδια υπεύθυνη για την λειτουργία, εκμετάλλευση και διαχείρισή του.
Οι δύο εταιρείες είναι προφανώς σε σχέση εξάρτησης.
Τα προβλήματα με τις δύο ροδίτικες εταιρείες, όπως υποστηρίζει η εταιρεία της Κύπρου, εμφανίστηκαν από την αρχή της συνεργασίας τους το έτος 2014, όταν ευρίσκοντο σε διαπραγματεύσεις για την υπογραφή συμφωνητικού, καθώς πληροφορήθηκαν ότι υπάρχει δικαστική διαμάχη μεταξύ της ροδίτικης εταιρείας κι άλλου τουριστικού πρακτορείου, το οποίο επίσης διακινεί Ρώσους τουρίστες, λόγω οφειλών της πρώτης σε αυτό.
Το ίδιο το πρακτορείο τους ενημέρωσε ότι υπήρχε σε ισχύ συμβόλαιο μεταξύ τους. Το συγκεκριμένο πρακτορείο εξακολουθούσε να διαφημίζει και να πωλεί κρεβάτια του ξενοδοχείου ιδιοκτησίας της δευτέρας εταιρείας στη ρωσική αγορά, παρά τον όρο περί αποκλειστικότητας στη Ρωσική αγορά, ο οποίος είχε τεθεί δια του συμφωνητικού τους και τη διαβεβαίωση της ότι δεν υπάρχει σύμβαση σε ισχύ μεταξύ τους. Στις 6-5-2015 τους απέστειλε αίτημα παύσης των πωλήσεων (stop sales) και τους περιόρισε τον αριθμό των δωματίων. Στις 20-6-2015 τους δήλωσε ξανά παύση πωλήσεων (stop sales) σε αριθμό δωματίων λιγότερο από τον προβλεπόμενο στη μεταξύ τους σύμβαση, ενώ συγχρόνως στις 30-6-2015 τους ζήτησε να της καταβάλουν 15 μέρες νωρίτερα την επόμενη δόση, λόγω χρηματικών αναγκών, γεγονός που επαναλήφθηκε και αργότερα, καθώς κάθε φορά που επρόκειτο να πραγματοποιήσουν κάποια πληρωμή με βάση το ανωτέρω πλάνο πληρωμών, η πρώτη επικαλούμενη αυξημένες ανάγκες, ζητούσε φορτικά και επιτακτικά την καταβολή των δόσεων νωρίτερα.
Στο μεταξύ, όπως διατείνεται το πρακτορείο της Κύπρου, η πρώτη Ροδίτικη εταιρεία δέχθηκε υπεράριθμες κρατήσεις που ξεπερνούσαν τον αριθμό των διαθέσιμων δωματίων πραγματοποιώντας έτσι το λεγόμενο «overbooking».
Διατείνεται ακόμη ότι υπήρχε πλέον πιστωτικό υπόλοιπο υπέρ της προερχόμενο τόσο από τις καταβολές που είχε ήδη πραγματοποιήσει, οι οποίες ουδέποτε καλύφθηκαν, όσο και από τις επιπλέον χρεώσεις που έπρεπε να επωμιστεί η πρώτη ροδίτικη εταιρεία λόγω των overbookings, ποσά τα οποία ανήλθαν σε 252.981,21 €. Υπήρξε συμφωνία μεταξύ τους η οποία συνεχίστηκε και κατά την τουριστική περίοδο του έτους 2016 και όπως υποστηρίζει τα προβλήματα στην συνεργασία τους συνεχίστηκαν αλλά δεν υπήρξε διακοπή αυτής.
Την 21η-2-2018, ο εκπρόσωπος της ενημέρωσε τον εκπρόσωπο της Κυπριακής εταιρείας, με γραπτό μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο ότι τα στοιχεία της νέας εταιρείας, η οποία πρόκειται να αναλάβει και τη διαχείριση του ξενοδοχείου και τη συνέχιση της συνεργασίας τους θα είναι διαθέσιμα στις 15-3-2018, χωρίς να διευκρινίζει για ποιο λόγο συμβαίνει η καθυστέρηση αυτή.
Στις 8-3-2018 ο εκπρόσωπος της Κυπριακής εταιρίας στη Ρόδο, επιβεβαίωσε στην αντίδικο ότι προτίθεται να του καταβάλει νωρίτερα τη συμφωνηθείσα δόση, αλλά πρώτα πρέπει να υπογράψουν νέο συμφωνητικό μίσθωσης, με τη νέα εταιρεία που θα υπεδείκνυε.
Στις 19-3-2018, όπως υποστηρίζει, της δήλωσε ότι δεν πρόκειται να υπογράψουν νέο συμβόλαιο εάν δεν πραγματοποιηθεί άμεσα η καταβολή της συμφωνηθείσας δόσης ποσού 75.000 ευρώ και κατά την διάρκεια διαπραγματεύσεων που ακολούθησαν τέθηκε σε αμφισβήτηση το εκκρεμές μεταξύ τους υπόλοιπο, ενώ συγχρόνως υπήρχαν και άλλες διαφωνίες ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα γινόταν η αναγνώριση του ποσού αυτού.
Η συγκεκριμένη αντιδικία έλαβε διαστάσεις καθώς η Ροδίτικη εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεση της να μην διαθέσει δωμάτια για τους πελάτες του Κυπριακού πρακτορείου.
Την υπόθεση χειρίζoνται για την κυπριακή εταιρεία οι δικηγόροι κ.κ. Γ. Μαυρομάτης και Κατερίνα Κυπριώτη και για τις ροδίτικες εταιρείες οι δικηγόροι κ.κ. Δ. Καραγεώργης, Μ. Κουτσούκος και Μ. Μακρίδης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου