Με μήνυμα του στο twitter, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, γνωστοποίησε την πρόθεση του να καταθέσει μήνυση κατά του υφυπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη.
Μάλιστα ο κ. Γεωργιάδης κάλεσε εκ νέου τον κ. Πολάκη να ζητήσει την άρση της βουλευτικής του ασυλίας.
Κατατίθεται η μήνυση μας κατά του κ.Πολάκη, οπότε αρκεί να ζητήσει την άρση της ασυλίας του και να τα προσκομίσει
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)















