Τοπικές Ειδήσεις

«Επαναστατικώ δικαίω»

Της Νεκταρίας Μπίλλη

Η χώρα το τελευταίο διάστημα βιώνει καταστάσεις παραδοξότητας, αντιφάσεων και ασύμμετρων δεδομένων. Από τη μια μεριά παρακολουθήσαμε τον Πρόεδρο της Λ.Δ της Κίνας να επισκέπτεται τη χώρα μας και να συζητεί με τον Έλληνα Πρωθυπουργό για επικείμενες επενδύσεις, όπως η δραστηριοποίηση στην Ελλάδα δύο κινεζικών τραπεζικών ομίλων, να επισκέπτεται το λιμάνι του Πειραιά το οποίο διαχειρίζεται η πολλά υποσχόμενη κινεζική εταιρεία Cosco, στοιχεία που σηματοδοτούν την πρόοδο, την εξέλιξη, την Ελλάδα που προοδεύει και παράγει.
Από την άλλη μεριά είδαμε τις εικόνες ντροπής στην ΑΣΟΕΕ.
Μια ολιγομελής ομάδα (φοιτητικό κίνημα για κάποιους) με στυλιάρια να σπάει την κλειδαριά, επαναστατικώ δικαίω, και στα κανάλια να παρουσιάζουν την πράξη τους ως απόρροια φιλομάθειας.
Για την ιστορία η σχολή ανέστειλε τη λειτουργία της με απόφαση της Συγκλήτου, διότι μετά από αστυνομική επιχείρηση εντοπίστηκε στα υπόγεια ολόκληρο οπλοστάσιο.
Το οξύμωρο είναι ότι μαζί με αυτή την ολιγομελή ομάδα που ζητούσε τη βοήθεια και την κατανόηση του κόσμου ένωσαν τις φωνές τους και κάποιοι πανεπιστημιακοί καθηγητές που την όλη επαναστατικότητας την εκδηλώνουν στα ελληνικά δημόσια Πανεπιστήμια.
Διότι όταν διδάσκουν στα ιδιωτικά και κυρίως σε ιδρύματα άλλων ευρωπαϊκών σχολών, η συμπεριφορά τους είναι υποδειγματική στην αποδοχή των κανόνων που τα διέπουν.
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η δήλωση συμπαράστασης προς τους φοιτητές της ΑΣΟΕΕ ενός πρώην πρυτάνεως που επί των ημερών του καταστράφηκε η σχολή του μαζί με σημαντικά έργα τέχνης και δεν ειπώθηκε ουδεμία συγνώμη.
Επιβάλλεται να γίνει αποδεκτό ότι οι φοιτητές δεν επιτρέπεται να διαμαρτύρονται με όποιον τρόπο επιλέξουν εφόσον αυτός ενέχει στοιχεία παραβατικότητας.
Οι προπηλακισμοί καθηγητών, οι βανδαλισμοί, η καταστροφή της δημόσιας περιουσίας, διακίνηση ουσιών, ο εμπρησμός και η αποθήκευση μολότοφ, όλα αυτά συνιστούν ποινικά κολάσιμα πράξεις και δεν μπορεί να παραμένουν ατιμώρητες όταν τις διαπράττει φοιτητής και να επιβάλλονται οι προβλεπόμενες ποινές όταν τις διαπράττει ο οποιοσδήποτε πολίτης.
Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν για την Κυβέρνηση να επιβάλει προς κάθε κατεύθυνση και να καταστήσει κατανοητό ότι θα εφαρμόζονται οι νόμοι του Ελληνικού κράτους χωρίς να εξαιρούνται οι κάθε μορφής συλλογικότητες.
Άλλωστε το οφείλει στα νέα παιδιά που θέλουν να προοδεύσουν. Το οφείλει στους φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν ανενόχλητοι από τραμπουκισμούς και απώλειες εξαμήνων.
Το οφείλει στους καθηγητές που θέλουν να διδάξουν χωρίς να κινδυνεύει η σωματική τους ακεραιότητα και να σπιλώνεται η αξιοπρέπεια τους. Η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού εξουσιοδότησε, παρέχοντας αυτοδυναμία, αυτή την κυβέρνηση να βάλει τέλος στην ανομία, να πάει μπροστά την Ελλάδα , να την απογειώσει.
Σε καμία δημοκρατική χώρα δεν υπάρχει πανεπιστημιακό άσυλο με την έννοια της ελεύθερης διακίνησης ιδεών και της ελεύθερης επιστημονικής έρευνας. Τα παραπάνω είναι θεμελιωμένα, κατοχυρωμένα και έτερον ουδέν.
Σχετικά τώρα με την Αξιωματική αντιπολίτευση έχουμε ξαναγράψει ότι δυσκολεύεται να ενταχθεί στον νέο θεσμικό της ρόλο, κάποιος θα έλεγε ότι βρίσκεται εν λιποθυμική κατάσταση.
Κατά καιρούς παρουσιάζει κάποια σκιρτήματα και περιστασιακές εκλάμψεις προσπαθώντας να συμπορευθεί με μειονότητες που κατεβαίνουν να διαμαρτυρηθούν στο πεζοδρόμιο. Επίσης ανατρέχοντας στο παρελθόν επιδιώκει να βρει στηρίγματα και πολιτικά επιχειρήματα να αντιμετωπίσει το σήμερα.
Με ανιστόρητες και πέραν τις δημοκρατίας συγκρίσεις προκαλεί να καλύψει τη δυσάρεστη κατάσταση που δημιουργού οι καταιγιστικές αποκαλύψεις της NONARTIS. Θεωρώ ότι τα επιχειρήματα και οι ισχυρισμοί περί αστυνομοκρατίας δεν θα καλύψουν τις αποκαλύψεις.
Η εντολή που έλαβε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τον λαό είναι ρητή και σαφής.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου