Πολλοί θα θυμούνται τα μπακάλικα που έκαναν χρυσές δουλειές με τα… χύμα προϊόντα. τα οποία μεσουράνησαν μέχρι και τη δεκαετία του ’80. Όχι δηλαδή με τα έτοιμα συσκευασμένα. Είχαμε τα τσουβάλια με ρύζι, φακές, ζάχαρη, φασόλια και ο καθένας αγόραζε όσο ήθελε. Ε, λοιπόν, αυτή η πρακτική έρχεται και τώρα σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, φυσικά και στην Ελλάδα. Οι πολίτες, εξαιτίας των ανατιμήσεων στα σούπερ μάρκετ, στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που είναι πιο φθηνά, καθώς και στο χύμα, ταυτόχρονα με τον περιορισμό του όγκου των αγορών. Και τα σούπερ μάρκετ προσαρμόζονται πλέον στο μοντέλο επί ζυγίω.
Επιστροφή στη σέσουλα
Σχετικά
- Κυρ. Μητσοτάκης: Οι Έλληνες πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς - Πάντα συντρέχουν λόγοι για πρόωρες εκλογές «Πιστεύω ότι νομοτελειακά κάποια στιγμή θα συναντηθούμε και πρέπει να συναντιόμαστε και…
- Μητσοτάκης: Οι νέοι να μην αφήσουν άλλους να αποφασίσουν για το μέλλον τους Μια συνέντευξη για θέματα επικαιρότητας, αλλά και ειδικότερα για ζητήματα που αφορούν…
- Κυρ. Μητσοτάκης: Μέτρα στοχευμένα - Κανένα μέτρο χωρίς μέτρημα- Αύξηση του κατώτατου μισθού την 1η Μαΐου Εφ' όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον ΣΚΑΪ…
- Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν θα ξανακλείσει η χώρα για να προστατευθούν οι ανεμβολίαστοι «Η χώρα δεν θα ξανακλείσει για να προστατευθούν λίγοι ανεμβολίαστοι και να…