Σύμβαση ύψους 20.000 ευρώ με την TUI Deutschland υπέγραψε η περιφέρεια Ν. Αιγαίου, με σκοπό τη δημιουργία έκτακτης προωθητικής καμπάνιας από τον τουρ οπερέιτορ για το νησί της Σαντορίνης.
Η σύμβαση, με χρονική διάρκεια που μπορεί να φτάσει έως τις 20 Δεκεμβρίου του 2025, γίνεται στη βάση δαπανών κατεπείγουσας ανάγκης και συγκεκριμένα των αναγκών που έχουν εκτάκτως ανακύψει για την υλοποίηση έκτακτης καμπάνιας διαφημιστικής προβολής της Σαντορίνης, λόγω και της έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει ως στόχο να αναδείξει, την ομορφιά και την ελκυστικότητα της Σαντορίνης και μέσω αυτών να να επιτευχθεί ανάσχεση της αρνητικής εικόνας στους εν δυνάμει επισκέπτες και στους υφιστάμενους, προκειμένου να προστατευθεί η τοπική οικονομία του νησιού και κατ’ επέκταση και η εθνική οικονομία.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια, η καμπάνια κρίνεται αναγκαία καθώς η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με σημαντική συνεισφορά στην τοπική και εθνική οικονομία και ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, έχει πληγεί σοβαρά από τους επανειλημμένους σεισμούς, γεγονός που έχει δημιουργήσει αμφιβολίες και ανησυχία στους δυνητικούς επισκέπτες της και γενικότερα στις αγορές-στόχους στις οποίες απευθύνεται.
Οι υπηρεσίες προβολής περιλαμβάνουν…
-Παρουσίαση της Σαντορίνης σε 500 οθόνες εντός 500 ταξιδιωτικών γραφείων της TUI για χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας. Η παρουσίαση θα έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων και θα προβάλλεται 6 φορές ανά ώρα.
-Μία οργανική ανάρτηση για τη Σαντορίνη στο προφίλ της TUI που απευθύνεται σε επαγγελματίες (B2B), στο Instagram με τουλάχιστον μία εικόνα, κείμενο teaser και hashtags.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω ενός banner εντός ενός email newsletter με διαστάσεις 290x254px για desktop υπολογιστές και 360×200 px για κινητές συσκευές. Το banner θα περιλαμβάνει το λογότυπο Aegean Islands, κείμενο teaser και σύνδεσμο προς τη σελίδα της Σαντορίνης στον ιστότοπο της TUI. Το email θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 1 εκατ. παραλήπτες που θα επιλεγούν από τη βάση πελάτων της TUI.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω ενός Hero banner με διαστάσεις 2000 x 470 px που θα εμφανίζεται στη σελίδα “Couples” της tui.com για χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, με κείμενο, εικόνα και το λογότυπο Aegean Islands. Το banner θα παραπέμπει σε σελίδα προορισμού για τη Σαντορίνη της tui.com.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω content teaser διαστάσεων 747 x 364 px, που θα εμφανίζεται στη σελίδα της Ελλάδας της tui.com, με κείμενο teaser και το λογότυπο Aegean Islands. Το banner θα παραπέμπει σε σελίδα προορισμού για τη Σαντορίνη στο tui.com.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω πέντε οργανικών Pins στο Pinterest, στο board των συνεργατών της TUI, τα οποία θα οδηγούν στη σελίδα προορισμού της Σαντορίνης της tui.com.
-Διαφημιστική καμπάνια για τη Σαντορίνη μέσω κοινωνικών δικτύων (Facebook και Instagram) σε διάφορες μορφές, η οποία θα επιτύχει συνολικά τουλάχιστον 4 εκατ. εμφανίσεις (impressions).
Πηγή: tornosnews.gr