Τοπικές Ειδήσεις

+19% οι προκρατήσεις του Loveholidays στην Ελλάδα- Πρώτος προορισμός η Ρόδος με αύξηση +14%

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο Loveholidays, ο οποίος εκτός των άλλων είναι και ο μεγαλύτερος ΟΤΑ της Ιρλανδίας, στοχεύει να γίνει  ο Νο 1 πάροχος διακοπών στην Ευρώπη, με σχέδια για άμεση επέκταση σε περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές στο άμεσο μέλλον. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής επεκτάθηκε και στη Γερμανική αγορά το 2023.

Η εμπορική προοπτική της Βρετανικής, Ιρλανδικής και Γερμανικής αγοράς παραμένει ιδιαιτέρως θετική για το 2024, με τα Ελληνικά νησιά να συνεχίζουν να πουλάνε πολύ καλά από όλες τις προαναφερθείσες αγορές. Οι προκρατήσεις για την επερχόμενη τουριστική περίοδο αυτή τη στιγμή είναι στο +19% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονικό περίοδο της περασμένης χρονιάς.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πρώτος προορισμός σε όγκο κρατήσεων είναι η Ρόδος, η οποία καταγράφει αύξηση +14%. Ακολουθεί με μικρή διαφορά η Κρήτη, η οποία όμως έχει αύξηση της τάξεως του +41%. Τρίτος μεγαλύτερος προορισμός για τον Loveholidays είναι η Κέρκυρα, η οποία βρίσκεται στο +8%. Ρόδος και Κρήτη αναμένονται να σπάσουν το φράγμα των 100.000 πελατών έκαστη, για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας.

Ιδιαίτερα καλές αυξήσεις, αν και με σαφώς μικρότερα νούμερα, καταγράφουν η Μύκονος (+35%), η Σαντορίνη (+29%) και η Ζάκυνθος (+23%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες του 2023, ιδιαίτερα σε Ρόδο και Σκιάθο (Θεσσαλία), δεν φαίνεται να έχουν επηρεάσει την απόδοση και τις πωλήσεις, και υπάρχεθ κλίμα έντονης αισιοδοξίας.

ATOL

Το Loveholidays σηματοδότησε ένα άλλο τεράστιο άλμα εμπιστοσύνης, προσθέτοντας περισσότερους από ένα εκατομμύριο επιβάτες στο Atol του κατά την ανανέωση του Μαρτίου. Το OTA, με άδεια ως We Love Holidays, είναι πλέον εξουσιοδοτημένο να μεταφέρει λίγο περισσότερους από τέσσερα εκατομμύρια επιβάτες τους επόμενους 12 μήνες, εδραιώνοντας τη θέση του ως ο μεγαλύτερος OTA του Ηνωμένου Βασιλείου και ο τρίτος μεγαλύτερος κάτοχος Atol πίσω από Jet2holidays και Tui.

Οι τρεις κύριοι φορείς εκμετάλλευσης του Travel – Jet2holidays, Tui και easyJet διακοπές – ανανεώνουν τις Atols τους στην φθινοπωρινή ανανέωση στα τέλη Σεπτεμβρίου. Μαζί, αντιπροσωπεύουν μόλις 15 εκατομμύρια θέσεις που προστατεύονται από την Atol. Η Loveholidays, η οποία κειτουργεί μόλις μια δεκαετία, αντιπροσώπευε 1,37 εκατομμύρια πωλήσεις που προστατεύονταν από την Atol πριν από την πανδημία Covid.

Η πιο πρόσφατη αύξηση αντιπροσωπεύει αύξηση σχεδόν 200% σε σχέση με το ποσοστό πριν από την πανδημία και αύξηση 39% σε σχέση με πέρυσι.

Η Loveholidays σχεδιάζει να προχωρήσει σε μακρινές αποστάσεις και διακοπές στην πόλη, έχοντας επικεντρωθεί στην παραλία μικρών αποστάσεων. Στο παρελθόν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με το εμπόριο και νωρίτερα φέτος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τη Ryanair, επιτρέποντας στους πελάτες της Loveholidays να επιλέξουν πτήσεις της Ryanair.

Πηγή money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου