Σε μια εποχή που η κακοποίηση των γυναικών, σωματική και ψυχολογική, και τα δικαιώματά τους είναι κάθε μέρα, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, στην επικαιρότητα, η καλύτερη και πιο αστεία ατάκα που μπόρεσες να σκεφτείς για μια διαφήμιση που θα δουν εκατομμύρια κόσμου ήταν το «Χτύπα. Χτύπα σαν άντρας»; Το «Χτύπα σαν άντρας» δεν είναι ούτε cult, δεν είναι έξυπνο, δεν είναι καυστικό, δεν είναι ειρωνικό, δεν είναι αστείο, δεν είναι θέμα αισθητικής (μεγάλη συζήτηση αυτή). Είναι μια ανοησία. Kαι μπορεί γύρω μας όλα να αλλάζουν, από το χιούμορ μέχρι τα κοινωνικά ήθη και από τη σάτιρα μέχρι την ταυτότητα της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία, αλλά από ότι φαίνεται στην Ελλάδα δεν μας ενδιαφέρουν όλα αυτά όταν η Άντζελα Δημητρίου κάνει εμφάνιση-έκπληξη σε ένα σποτ των Jumbo και «αυτοσαρκάζεται» (λένε κάποιοι). Ποιος νοιάζεται τι θα καταλάβει το 8χρονο κοριτσάκι και αγοράκι που θα δει τη διαφήμιση και πώς θα το αφομοιώσει αυτό στη προσωπικότητά του; Αφού το βίντεο είναι «απλά επικό ρε φίλε».
Επική ανοησία!
Σχετικά
- Μητσοτάκης: Οι νέοι να μην αφήσουν άλλους να αποφασίσουν για το μέλλον τους Μια συνέντευξη για θέματα επικαιρότητας, αλλά και ειδικότερα για ζητήματα που αφορούν…
- Κυρ. Μητσοτάκης: Οι Έλληνες πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς - Πάντα συντρέχουν λόγοι για πρόωρες εκλογές «Πιστεύω ότι νομοτελειακά κάποια στιγμή θα συναντηθούμε και πρέπει να συναντιόμαστε και…
- Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν θα ξανακλείσει η χώρα για να προστατευθούν οι ανεμβολίαστοι «Η χώρα δεν θα ξανακλείσει για να προστατευθούν λίγοι ανεμβολίαστοι και να…
- Κυρ. Μητσοτάκης: Μέτρα στοχευμένα - Κανένα μέτρο χωρίς μέτρημα- Αύξηση του κατώτατου μισθού την 1η Μαΐου Εφ' όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον ΣΚΑΪ…