Πολιτιστικά

11 Χρόνια Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου- Etsuko Hirose / Japan-France Ρεσιτάλ Πιάνου

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου θα αποχαιρετήσει το υπέροχο κοινό του με μια πολύ σημαντική συναυλία.

Ο θρύλος του πιάνου Martha Argerich είπε για την Etsuko Hirose : “Είναι εκπληκτική ευαίσθητη και πολύ έξυπνη ….μια εξέχουσα πιανίστα με εκπληκτική δεξιοτεχνία ”

Η διακεκριμένη γιαπωνέζα πιανίστα Etsuko Hirose γεννήθηκε στη  Nagoya της Ιαπωνίας και ξεκίνησε  να μελετά πιάνο στην  ηλικία των τριών ετών. Όταν ήταν μόλις έξι ετών έπαιξε το πρώτο της κοντσέρτο με ορχήστρα. Στη συνέχεια  ως παιδί θαύμα συνέχισε τις σπουδές της στο Παρίσι στην Ecole Normale de Musique και αργότερα στη Conservatoire National Superieur de Musique et de Danse. Το 1999 κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό πιάνου Daniel Magne. Εχει μελετήσει με την Marie-Francoise Bucquet και τον Jorge Chamine, και πιο πρόσφατα  με τον  Alfred Brendel

Είναι νικήτρια πολλών φημισμένων διεθνών διαγωνισμών πιάνου μεταξύ των οποίων του Frederic Chopin Competition για νέους πιανίστες (Μόσχα), του  G. B. Viotti Competition (Ιταλία) και του  ARD Competition στο Μόναχο.

Έχει επίσης κερδίσει πρώτο βραβείο στον ξακουστό  διαγωνισμό  Martha Argerich Competition γεγονός το οποίο απογείωσε την καριέρα της ως σολίστ πιάνου.

 

Εχει παίξει στις πιο σημαντικές αίθουσες συναυλιών όπως η Herkulessaal στο Μόναχο, Kennedy Center στην Ουάσιγκτον, Teatro Colon στο Μπουένος Άιρες ,  Suntory Hall και  Orchard Hall στο Τόκυο, με διάσημες ορχήστρες όπως Symphonieorchester des Bayerischen Rundfunks, Orquesta Sinfonica Nacional Argentina, Orpheus Chamber Orchestra, Orchestra Nazionale della RAI Torino, Moscow Philharmonic Orchestra, Polish Chamber Orchestra, NHK Symphony Orchestra, Tokyo Philharmonic Orchestra and Ural Philharmonic Orchestra, υπό την διεύθυνση διεθνούς φήμης  αρχιμουσικών όπως : Charles Dutoit, Marcello Viotti, Pedro I. Calderon, Dmitri Liss, Faycal Karoui.

Έχει επίσης εμφανισθεί σε πολλά φεστιβάλ όπως :  La Roque d’Antheron, La Folle Journee στη Νάντη, Tokyo, Warsaw and Bilbao, Το φεστιβάλ  Chopin στην  Bagatelle, στο Nohant και στην Πολωνία, στο Φεστιβάλ  Martha Argerich στην Ιαπωνία, στην Ταιβάν και στην Ιταλία. Το φεστιβάλ  Radio Classique  στο  L’Olympia στο Παρίσι , στο Lisztomanias, στο  Festival de Saint-Riquier, Les Musicales de Mortagne, Les Nuits du Sucquet στις Κάννες , CIMA (Ιταλία), το  ‘Iberiades’ στο Radio France και το Festival das Artes στην  Coimbra (Πορτογαλία).

Οι εμφανίσεις της  αναμεταδίδονται συχνά  στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, στα κανάλια  Arte, France 3, France Musique, Radio Classique στη Γαλλία και  NHK στην Ιαπωνία Εχει ηχογραφήσει τέσερεις δίσκους στην  Denon, και πιο πρόσφατα  στην  Mirare.

 

Πρόγραμμα

Beethoven : Moonlight Sonata op.27-2

Debussy : Clair de lune

Debussy : L’Isle joyeuse

Chopin : Ballade no.1 op.23

Chopin : Nocturne op.48-1

Chopin : Polonaise “Héroïque” no.6 op.53

Liszt : Un Sospiro

Beethoven/Liszt : Symphony no.5 -Allegro con brio

                                                  

Καλλιτεχνική & Γεν.Διεύθυνση

Πηνελόπη Σερδάρη

 

Συνδιοργάνωση: Πολιτιστικός Οργανισμός “Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου”, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου,  ΔΟΠΑΡ

    Yπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Ελληνικού Οργανισμού

    Τουρισμού -ΕΟΤ και  της  Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της Ουνέσκο

 

Είσοδος ελεύθερη

Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου

Πέμπτη , 13 Σεπτεμβρίου, 2018

Ώρα έναρξης: 21.00

 

Πληροφορίες:

www.rhodes-festival.gr

www.facebook.com/rhodesinternationalfestival

Instagram: Rhodes International Festival

 

Χορηγοί επικοινωνίας: Εφημερίδα Ροδιακή , Ράδιο Λυχνάρι,  ,  Aegean TV,  Εφημερίδα Δημοκρατική, rhodes.com.gr

Χορηγοί φιλοξενίας : Rodos Palace, Atrium Platinum, Mitsis Grand Hotel

Χορηγοί : Yachting Club, Μεσαιωνικό Ρόδο

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου