Ειδήσεις

Πόσο θα αλλάξει η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019

Τις τάσεις-κλειδί που θα διαμορφώσουν την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019 παρουσιάζονται σε έκθεση του ομίλου ανώτατης εκπαίδευσης Sommet Education, που περιλαμβάνει τα ηγετικά ιδρύματα του ξενοδοχειακού μάνατζμεντ, Glion Institute of Higher Education και Les Roches Global Hospitality Education.

Σύμφωνα με το tornosnews.gr, η έκθεση εξετάζει τις αλλαγές στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών καθώς και τις ανερχόμενες τάσεις σε πέντε θεματικές.

Καινοτομία: Οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές καινοτομίας θα είναι εκείνες που θα ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών. Οι κοινόχρηστοι χώροι και οι κοινωνικές εμπειρίες θα αποτελέσουν το κλειδί για την προσέλκυση ταξιδιωτών Millennial και Gen Z, ενώ οι πολυάσχολοι ταξιδιώτες στα επαγγελματικά ταξίδια και οι ψηφιακοί νομάδες αναζητούν την ενσωμάτωση τεχνολογίας εξοικονόμησης χρόνου.

Τεχνολογία: Η τεχνητή νοημοσύνη, η αναγνώριση προσώπου και το internet-of-things αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των πελατών, με προγράμματα πιστότητας με βάση το blockchain και πλατφόρμες να δημιουργούν νέες ευκαιρίες προσέγγισης των ταξιδιωτών. Αυτές οι νέες τεχνολογίες έχουν τις δυνατότητες να μεταμορφώσουν τη βιομηχανία με τρόπους που ακόμα δε μπορούμε να φανταστούμε.

Πολυτέλεια: Τα πολυτελή brand, αντιμετωπίζοντας την αυξανόμενη διαφοροποίηση πελατών, χρειάζονται να εξισορροπήσουν την κληρονομιά με την καινοτομία προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά και να συνεχίσουν στο μέλλον. Τα πολυτελή brand υιοθετούν κώδικες φιλοξενίας που γεφυρώνουν τις online και offline εμπειρίες διατηρώντας την ανθρώπινη επαφή και κτίζοντας πιστότητα.

Αειφορία: Η διαφάνεια και η υπευθυνότητα γίνονται σημαντικά για τους Millennials και τους Gen Z ταξιδιώτες, ωθώντας τη παγκόσμια βιομηχανία να εφαρμόσει πιο προσεκτική προσέγγιση της αειφορίας, από τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης μέχρι την ανάπτυξη κόνσεπτ κοινωνικών επιχειρήσεων.

Φαγητό και Ποτό: Λόγω ανησυχιών για το περιβάλλον και την υγεία αλλά και τη διάθεση για αυθεντικότητα και απόλαυση, οι καταναλωτές εξερευνούν τοπικές γεύσεις, κουζίνες με έμφαση στα λαχανικά και κόνσεπτ γαστρονομίας από την παραγωγή στην κατανάλωση, ενώ η εικονική παρουσίαση του φαγητού έχει αποκτήσει νέα αξία στα social media.

πηγή newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου