Ειδήσεις

Marketing Greece: Θέλει συμμαχίες και το 2020 για τον ελληνικό τουρισμό

Ανάμεσα στις δράσεις της Marketing Greece είναι η πρωτότυπη και σύγχρονη καμπάνια “Oh My Greece”, 100% χρηματοδοτούμενη από ιδιωτικές εταιρείες, η οποία έλαβε την ένθερμη υποστήριξη του ΕΟΤ

Η ανάπτυξη συμμαχιών μέσα από τη συντονισμένη προσπάθεια ένωσης των δυνάμεων του τουριστικού και μη τομέα είναι ο κεντρικός άξονας όπου θα κινηθεί η Marketing Greece και το 2020 για την περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού.

Με πλήθος εταιρειών και partners να μοιράζονται κοινό όραμα με την Marketing Greece, το 2019 αποτέλεσε μια εξαιρετικά δυναμική χρονιά, κατά τη διάρκεια της οποίας τέθηκαν οι βάσεις για την ανάπτυξη νέων, σύγχρονων και ακόμα πιο αποτελεσματικών μοντέλων συνεργασίας τόσο με τις τοπικές τουριστικές κοινωνίες, όσο και με τον ευρύτερο ιδιωτικό τομέα.

Ειδικότερα, οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο ανάπτυξης συνεργειών της Marketing Greece είναι:

-Η πρωτότυπη και σύγχρονη καμπάνια “OhMyGreece”, 100% χρηματοδοτούμενη από ιδιωτικές εταιρείες, η οποία έλαβε την ένθερμη υποστήριξη του ΕΟΤ

-Οι 4 νέες «Συμμαχίες-Συμπράξεις Τουρισμού»
-Οι περισσότεροι από τους 60 partners που εμπιστεύτηκαν και αγκάλιασαν το έργο της εταιρείας
-Η μεγάλη συμμαχία για την Αθήνα

«Οι συνέργειες και οι συμμαχίες αποτελούν για την Marketing Greece στρατηγική επιλογή και θα εξακολουθήσουν και το 2020 να αποτελούν σημαντικό πεδίο δράσης μας. Έχουμε πολλές φορές τονίσει ότι ο τουρισμός είναι υπόθεση των πολλών, και η ανάπτυξη των συμμαχιών, τόσο με τον ιδιωτικό όσο και με τον δημόσιο τομέα, θέτουν τις βάσεις για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μεγαλύτερων και αποτελεσματικότερων δράσεων» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece και συμπλήρωσε

«Εκ του αποτελέσματος και κάνοντας τον απολογισμό του 2019 μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι ο τουριστικός κλάδος όχι μόνο έχει συνειδητοποιήσει την αξία της συνεργασίας αλλά πλέον αποτελεί και στόχο του. Και αυτό είναι ένα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό μήνυμα για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού».

Οι συμπράξεις

Όσον αφορά τις πρωτοβουλίες και τις συμπράξεις κατά τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς:

Η “Oh My Greece”, μία καμπάνια με επίκεντρο τον άνθρωπο και το συναίσθημα, για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό αποτέλεσε μία σημαντική κατάκτηση για τον ελληνικό τουρισμό καθώς κατάφερε να ενώσει τις δυνάμεις και να κερδίσει την ένθερμη αποδοχή του τουριστικού και μη τομέα. Η καμπάνια χρηματοδοτήθηκε από 27 ιδιωτικές τουριστικές και μη εταιρείες, έλαβε την άδεια χρήσης του σήματος της Ελλάδας από τον ΕΟΤ αλλά και την υποστήριξή του καθώς συμπεριλήφθηκε στο διαφημιστικό του πλάνο δαπανώντας περισσότερα από 2 εκατ. ευρώ, αγκαλιάστηκε από το ευρύτερο κοινό κάνοντας την viral μέσα στο πρώτο 48ώρο, και αποτέλεσε το περιεχόμενο (content) πολλών τουριστικών επιχειρήσεων ανά την Ελλάδα προωθώντας την μέσα από τα δικά τους κανάλια επικοινωνίας.

Στη Ρόδο, η «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» αναδεικνύεται σε ένα νέο δυναμικό cluster, όπου η τοπική τουριστική κοινωνία ένωσε τις δυνάμεις της με την Marketing Greece, και υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου, σχεδιάστηκε μια σύγχρονη και εστιασμένη στις διεθνείς τάσεις καμπάνια, προβάλλοντας το πλήθος των εμπειριών και επιλογών που προσφέρει ο προορισμός και εμπλουτίζουν το τουριστικό του προϊόν.

Αντίστοιχα, στην Κω η Μarketing Greece προχώρησε σε σύμπραξη με την Ένωση Ξενοδόχων Κω, τον ιδιωτικό τομέα του προορισμού και εκ νέου υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου, δημιούργησε τη «Συμμαχία Τουρισμού για τη Κω», όπου μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής δίνεται έμφαση στις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός στους τουρίστες.

Στα Χανιά αναπτύχθηκε ένα νέο μοντέλο συνεργασίας, τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» με partners την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων, τη Fraport Greece, την AEGEAN και την Eurobank, και με στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανιών και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.Τέλος, μαζί με 4 φορείς, τον Σύνδεσμο Ξενοδόχων Καβάλας, την Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας και τη Fraport Greece, δημιουργήθηκε η «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας- Θάσου» και αποδείχθηκε στην πράξη ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Το This is Athens &Partners (TIAP), με βασική αποστολή την σταδιακή καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού για επισκέπτες, κατοίκους, επαγγελματίες και επενδυτές, αποτελεί μια σύμπραξη, πρωτόγνωρη για την ελληνική πραγματικότητα, όπου ο δήμος Αθηναίων, ο ΣΕΤΕ και η Marketing Greece, η AEGEAN, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών,η Λάμψα Α.Ε., η Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις A.E. και η Lamda Development ενώνουν τις δυνάμεις τους. Το τριετές αναπτυξιακό πλάνο, χωρίζεται σε τρεις άξονες δράσεων – την ανάπτυξη του προορισμού, την προβολή και προώθησή του, και τη διαχείρισή του–και θέτει ως στόχο του την ανάπτυξη και την αναβάθμιση του προορισμού Αθήνα αλλά και την αποτελεσματική προώθηση της πόλης στις μεγάλες τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Marketing Greece και εμπιστευόμενο τη δυναμική της, το TIAP αναθέτει στην εταιρεία την επίβλεψη του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δράσεων της σύμπραξης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου