Πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ επιβλήθηκε σε δύο άτομα και συγκεκριμένα σε μια 14χρονη και σε έναν 65χρονο, για παραβίαση κατ’ οίκον περιορισμού.
Και οι δύο ήταν στενές επαφές κρούσματος και όφειλαν να τηρήσουν την κατ’ οίκον καραντίνα. Οι αστυνομικοί που διενεργούν τους σχετικούς ελέγχους τους αναζήτησαν στην οικία τους αλλά δεν βρίσκονταν εκεί. Κατόπιν τούτου τους επεβλήθη πρόστιμο 5.000 ευρώ στον καθένα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














