Τοπικές Ειδήσεις

Νικητιάδης από Κω: «Σταματήστε να αδιαφορείτε για την υγεία των νησιωτών μας κύριοι της Κυβέρνησης»

ΝΙΚΗΤΙΑΔΗΣ ΚΩΣ

Συνάντηση με το διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου της Κω κ. Σταμάτη Βασιλειάδη, παρουσία της προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Κω κας Κατερίνας Γαβαλά, πραγματοποίησε ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ και τ. υφυπουργός κ. Γιώργος Νικητιάδης το πρωί της Παρασκευής 5 Ιανουαρίου. Ο κ. Βασιλειάδης ενημέρωσε εκτενώς τον κ. Νικητιάδη για την κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο. Μετά το πέρας της συνάντησης ο κ. Νικητιάδης δήλωσε :

«Δυστυχώς η κατάσταση του νοσοκομείου της Κω, όχι μόνο παραμένει η ίδια, αλλά χειροτερεύει. Η ΝΔ, το επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη συνεχίζουν να αδιαφορούν για τα νησιά μας, συνεχίζουν να αδιαφορούν για το νησί του Ιπποκράτη, συνεχίζουν να αδιαφορούν για την υγεία χιλιάδων κατοίκων των νησιών μας. Αυτό δεν μπορεί να μείνει έτσι. Σταματήστε να αδιαφορείτε για την υγεία των νησιωτών μας κύριοι της Κυβέρνησης».

Τις επόμενες μέρες από την πλευρά του κ. Νικητιάδη θα κατατεθεί ερώτηση στη Βουλή προς το νέο υπουργό Υγείας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο της Κω, έτσι ώστε να δοθούν σχετικές απαντήσεις.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.