Το απόγευμα της Παρασκευής (18:00) θα ξεκινήσει η προετοιμασία του νέου Διαγόρα για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Η πρώτη προπόνηση των «κυανέρυθρων» θα γίνει στο Δημοτικό Στάδιο, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθεί και ο καθιερωμένος αγιασμός. Μάλιστα, με ανακοίνωση που εξέδωσε, ο Διαγόρας καλεί τον κόσμο της ομάδας να δώσει το «παρών» στην πρώτη προπόνηση:
«Η διοίκηση του Γ.Σ. Διαγόρας ανακοινώνει ότι την Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018 στις 18:00 όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός της ανδρικής ποδοσφαιρικής ομάδας. Θα γίνει στο κεντρικό γήπεδο του Δημοτικού Σταδίου Ρόδου «ο Διαγόρας». Μετά τον αγιασμό, θα γίνει στον ίδιο χώρο η πρώτη προπόνηση της περιόδου. Καλούνται όλα τα μέλη του σωματείου, οι φίλαθλοι του «γηραιού», καθώς και εκπρόσωποι των ΜΜΕ στην «πρώτη» του Διαγόρα».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














