Οδηγίες Οδοντιατρικού Συλλόγου για τον κορωνοϊό – Μέρα στοματικής υγείας η σημερινή
Για τα μέτρα προστασίας που έχουν λάβει οι οδοντίατροι στην περιοχή μας για τον κορωνοϊό, μίλησε στην «δημοκρατική» ο πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Δωδεκανήσου κ. Νίκος Διακογεωργίου. ...
.gif)















