- Ο Ντέιβιντ Νίκολς τόνισε τη σημασία της στήριξης του κόσμου για την πρόκριση στα playoffs της G.B.L.
- Ο στόχος της ροδίτικης ομάδας είναι να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα περηφάνιας στο γήπεδο.
- Ο πόιντ-γκαρντ επιθυμεί γεμάτο γήπεδο με ενέργεια και φωνές από το πρώτο τζάμπολ.
- Η επιτυχία της ομάδας οφείλεται στη σκληρή δουλειά όλων, από παίκτες μέχρι διοίκηση και χορηγούς.
- Η ομάδα είναι έτοιμη να δώσει τον καλύτερό της εαυτό απέναντι στον Ολυμπιακό, θεωρώντας τον σπουδαίο αντίπαλο.
Την άποψή του για τις δύο αναμετρήσεις κόντρα στον Ολυμπιακό για τα πλέι-οφ της G.B.L. μοιράστηκε ο Αμερικανός Ντέιβιντ Νίκολς. Ο πόιντ-γκαρντ της ροδίτικης ομάδας ανέφερε: ”Η πρόκριση στα playoffs είναι κάτι που το κερδίσαμε με την στήριξη του κόσμου μας. Τώρα ο στόχος είναι να δημιουργήσουμε μια ατμόσφαιρα για την οποία θα είμαστε όλοι περήφανοι. Θέλουμε το γήπεδό μας γεμάτο, με φωνή και ενέργεια από το πρώτο τζάμπολ. Όλοι στον σύλλογο έχουν δουλέψει σκληρά για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Από τους παίκτες, τους προπονητές, το προσωπικό, τους φυσιοθεραπευτές, τη διοίκηση, τους χορηγούς και όλους όσοι βρίσκονται γύρω από την ομάδα. Θα θέλαμε λοιπόν να δούμε τον κόσμο δίπλα μας στο εντός έδρας παιχνίδι απέναντι σε έναν σπουδαίο αντίπαλο και ίσως την καλύτερη ομάδα του ευρωπαϊκού μπάσκετ τη φετινή σεζόν και εμείς από την πλευρά μας θα δώσουμε στα πάντα στο παρκέ από το πρώτο κιόλας παιχνίδι”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















