Σε στρατηγική διεύρυνση της πελατειακής της βάσης προχωρά η Jet2.com και η Jet2holidays, με στόχο την προσέλκυση νεότερων και λιγότερο ευκατάστατων ταξιδιωτών, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Steve Heapy, την Τετάρτη 9 Ιουλίου. Η κίνηση αυτή έρχεται στον απόηχο της ανακοίνωσης για ιστορικό ρεκόρ ετήσιων κερδών για την εταιρεία.
«Θα διευρύνουμε τη βάση των πελατών μας», δήλωσε ο Heapy, εξηγώντας πως το brand Jet2 έχει υπερεκπροσώπηση στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες και στα πιο εύπορα κοινά, ενώ ήδη καταγράφει υψηλό μερίδιο αγοράς σε ζευγάρια και οικογένειες που ταξιδεύουν συστηματικά.
Όπως τόνισε ο ίδιος, η εταιρεία εντοπίζει μεγάλες ευκαιρίες στις νεότερες ηλικίες και στα οικονομικότερα ταξιδιωτικά κοινά. «Βλέπουμε σημαντική προοπτική στο νεότερο και λιγότερο εύπορο κοινό. Εργαζόμαστε εντατικά για να το προσελκύσουμε μέσω καλύτερης τιμολόγησης, αναβάθμισης του προϊόντος μας και ενισχυμένης παρουσίας στα social media», ανέφερε ο Heapy. «Αυτή η στρατηγική θα μας φέρει νέους πελάτες και υψηλότερα ποσοστά επαναλαμβανόμενων κρατήσεων».
Ο CEO της Jet2 ξεκαθάρισε ότι η νέα κατεύθυνση δεν συνεπάγεται μείωση της κερδοφορίας. Αντιθέτως, όπως είπε, έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες για την ανεύρεση πιο προσιτών καταλυμάτων, με έμφαση σε ξενοδοχεία δύο και τριών αστέρων, καθώς και σε διαμερίσματα με δυνατότητα self-catering, που κερδίζουν έδαφος ειδικά ανάμεσα στους νέους ταξιδιώτες. Παράλληλα, στα city breaks η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τη διάθεση hostel, που όπως σημείωσε ο Heapy, «προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα σε χαμηλότερη τιμή».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η διεύρυνση σε πιο οικονομικά κοινά δεν σημαίνει πως η Jet2 εγκαταλείπει άλλες προϊοντικές ή αγοραστικές κατηγορίες, αντιθέτως, συνεχίζει την ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα.
Σκέψεις για επαναφορά Αιγύπτου και Τυνησίας στο πτητικό πρόγραμμα
Παράλληλα, ο Heapy άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η Jet2 να επαναφέρει προορισμούς όπως η Αίγυπτος και η Τυνησία στο χαρτοφυλάκιο της, σημειώνοντας πως «οι δύο αυτές αγορές δείχνουν σταθερές, με την Αίγυπτο ειδικά να εμφανίζει ιδιαίτερη δυναμική αυτή την περίοδο». Αν και δεν ανακοινώθηκε κάποια άμεση απόφαση, ο Heapy επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εξετάζει αρκετές νέες αγορές και πιθανές επεκτάσεις.
Χωρίς σχέδια για Gatwick προς το παρόν
Σε ερώτηση για το αν η Jet2 σκοπεύει να επεκταθεί στο αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου, ο Heapy ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο «προς το παρόν», υπογραμμίζοντας πως το Gatwick είναι ήδη πολύ απασχολημένο και κορεσμένο. Αντίθετα, η εταιρεία έχει δώσει έμφαση στην ενίσχυση της παρουσίας της σε βάσεις όπως το Luton, το Bournemouth, το Liverpool και το Bristol, με τέσσερα νέα hubs να έχουν προστεθεί στο δίκτυο της Jet2 τα τελευταία δύο με τρία χρόνια.
Η στρατηγική της Jet2 δείχνει να εστιάζει τόσο στην ισχυροποίηση της ήδη επιτυχημένης παρουσίας της όσο και στο άνοιγμα σε νέα κοινά και αγορές, ενισχύοντας τη θέση της σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο, όπως αυτός των οργανωμένων διακοπών.
Πηγή: tornosnews.gr