Ο Κοσμήτορας της Βουλής και Βουλευτής Δωδεκανήσου Βασίλης Α. Υψηλάντης είχε επικοινωνία με τον κ. Αθανάσιο Γιάνναρη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.», ο οποίος τον διαβεβαίωσε:
Πρώτον ότι εντός των επόμενων ημερών υπογράφεται η Σύμβαση με τον Ανάδοχο για την ανέγερση του νέου Δικαστικού Μεγάρου Κω και
Δεύτερον ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η προμελέτη για την κατασκευή του νέου Νοσοκομείο της Κω από τις «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













