Το Σωματείο Οικοδόμων Ρόδου, έπειτα από Συνεδρίαση που πραγματοποίησε, αποφάσισε να συμμετάσχει στην Απεργία την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020, που προκήρυξε η Ομοσπονδία Οικοδόμων Ελλάδος.
Η συγκέντρωση θα γίνει στις 11:00 το πρωί στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















